Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

جشنپاره

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۴۳ ق.ظ

از کل فیلم های جشنواره امسال من فقط تونستم برم و لاتاری رو ببینم! (به دلایل محدودیت های شخصی و زمان های اکران دیر وقت و هم اینکه تعداد محدودتر اکران توی شهرستان ها نسبت به تهران) بعد عدل همین یه دونه فیلم رو کامل از گردونه خارج کردن :| 

ولی توی اکران برید و حتما لاتاری رو ببینید! فیلم خوبیه! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۴
حدیث

نظرات  (۷)

۲۴ بهمن ۹۶ ، ۰۸:۳۱ گمـــــــشده :)
باشه
منم نشد برم فیلما رو ببینم😑
پاسخ:
عب نداره ایشالا اکرانشون جبران کنیم :دی
من تا به حال تو جشنواره هیچ فیلمی رو ندیدم. کلا سینما زیاد نمیرم مگه اینکه فیلمش جلوه ویژه یا چیز خاصی داشته باشه که بیارزه تنها بری بشینی تو سینما. چون عموما پایه ندارم :د 
و خب بعدش فیلمش میاد و میتونی تو خونه ببینی، وسطش پفک بخوری و واسه خودت استراحت کنی و اینا. چه دووشواریه. مخصوصا فیلمایی که توش دعوا یا صحنه ی نفس گیر باشه من نمی تونم یهو ببینم و باید وسطش پاز کنم یه دوری بزنم بیام بقیه شو ببینم :|
پاسخ:
آره منم وقت هایی که خودم باشم خیلی سخت همت می کنم و میرم! ولی الان یه مدت کوتاهیه یه پایه پیدا کردم! از ذوقش هی دارم باهاشون میرم سینما :))

زنگ تفریح میدی :دی چه جالب :))) 
من ولی جو سینما رو بیشتر دوست دارم , جوری که یه فیلمی رو توی سینما اگه نبینم دیگهههههه میرههههه تا قرن ها بعد تا اون فیلم رو بگیرم ببینم *_* 
بعد از دو-سه سال بی‌نصیبی، امسال ما هم فجر داشتیم. چهاراه استانبول، مغزهای کوجک زنگ‌زده و بمب رو دیدم. لذت‌بخش بود، به خصوص کار هومن سیدی. 
پاسخ:
ما حالا این سه عزیزی  که نام بردی رو نداشتیم! چقدر هم که دوست داشتم مغزهای کوچک زنگ زده و بمب رو ببینم! 
ولی درکل خوب بود که شهرستان های بیشتری امسال جشنواره داشتن! هرچند فیلم ها کامل نبود ولی همینم غنیمت بود .
دارمش دو بار همت کردم بشینم نگاه کنم ولی نمی دونم چرا حوصله م نگرفت 
پاسخ:
ع چطور فیلم رو داری؟ 
فیلم تازه اولین نمایشش توی جشنواره بوده!! و نوبت اکران هم نگرفته هنوز !!
باز خوبه همون یدونه رو هم دیدید من که هیچی جز رشیدپور ندیدم
پاسخ:
من یه دقیقه از برنامه هفت هم ندیدم! :/ 
ایشالا سال بعد خود فیلم های جشنواره رو ببینید :)
آره اتفاق خوبی بود اکرانِ شهرستانا. چندین نفر رو من توی سانس‌های مشترک دیدم، فکر نمی‎کردم اون فضای جشنواره خیلی حاکم بشه و اینجوری پیگیر همه رو ببینن ولی شد و خوشایند بود. 

+ ما هم لاتاری نداشتیم :|
پاسخ:
آره اینجا هم سانس ها شلوغ بووود و بلیط ها زود تموم میشد و خلاصه خیلی عجیب بود استقبال مردم ! در کل جو و فضاشو دوست داشتم من :) 
+ مثل اینکه اکران نوروزی قراره داشته باشه! در آینده ی نزدیک ببینیش.
۲۶ بهمن ۹۶ ، ۲۰:۴۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
من نهایت قدم هنری که توی جشنواره برداشتم، خوندن پست های دکتر بود:|
پاسخ:
:))))
خوبه اینم :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی