Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

Last Page of The Book

سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۴:۲۱ ب.ظ

اینم از آخرین روز از سال یک هزار و سیصد و نود و شش

96 حقیقتا جزو سال هایی برام قرار می گیره که خیلی چیزها رو در نیمه ی اولش از دست دادم و خودم معتقد بودم که ازم گرفته شد ولی تو نیمه ی دوم چیزهای بهتری به دست آووردم! و یا بهم داده شد :)

توی 96 حقیقتا یه ورژن بهتری از خودم دست پیدا کردم!

ایشالا 97 آپدیت های بهتر روش نصب کنم :دی


تولد عید شما هم مبارک باشه ^____^


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۹
حدیث

نظرات  (۶)

عزیژمممممممم
قالبوووو*____*
عید شماهم مبارکککک:)سال خوبی داشته باشی
پاسخ:
فداووت قرباونت ستاره بچینی بوس بوس :**
عید تو هم مبااارکا ^__^
سلام
سالی سرشار از موفقیت و سلامتی براتون آرزومندم
آپدیت ها رو چجوری نصب میکنید رو سال 97؟

پاسخ:
سلام 
به همچنین شما 
:))) خودش نصب میشه خود به خود :|
چه خوشگل شده اینجا! :)

سالِ جدیدت بدون باگ.
پاسخ:
مرسی عزیزم ^___^

سال جدید شما نیز هم بدون باگ و سرشار از آپدیت :))
سال نو شما هم مبارک ایشالا سالی پر از سلامتی و لبخند در انتظارتون باشه
پاسخ:
ممنون 
سال نو برای شما هم ایشالا که سال خوبی باشه :)
عیدت مبارک دوست جونم ^_^
پاسخ:
عید تو هم مباااااااااااااارک عزیز دلم :***
مرسییییییی ^____^ :***
پاسخ:
^_________^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی