Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

سالادم بود، پاره ی تنم بود !!

جمعه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۳۷ ب.ظ

اینقدر قلبم رو شکست این مساله که پای شام پا شدیم اومدیم خونه ی خودمون در حالیکه اگه مونده بودیم من یه ظرف بزرررگ سالاد کاهو برای خودم تنها داشتم بخورم! که قهر کردم و شام هم نخوردم!! اصلا فکر اون سالاد که نذاشتن من بخورمش اشتهام رو کور کرد، با وجود اینکه نه ناهار خورده بودم نه چیزی حتی عصرونه! من برای سالاد کاهو حاضرم بمیرم حتی! حاضرم آدم بکشم! بعد عدل همین باری که اینقدررر سالاد کاهو بود که مجبور نباشی ملاحظه ی جمع رو بکنی و با حساب و کتاب، یه ذره سالاد فقط بخوری! من رو از پای سفره بلند می کنن میگن پاشو ما اصلا قرار نبوده شام بمونیم :|

حتی اشک هم تو چشمام جمع شد :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۰
حدیث

نظرات  (۱۱)

وای نگو 
منم سالاد کاهو خیلی دوست دارم 
پاسخ:
پس میفهمی چه داغ عظیمی بوده -_-
۱۰ فروردين ۹۷ ، ۲۲:۰۷ هولدن کالفیلد
:|
پاسخ:
:|
الهیییییی 
پاسخ:
*___*
خوش به حال سالاد کاهو :)))
پاسخ:
:دی
۱۰ فروردين ۹۷ ، ۲۳:۴۸ پشمآلِ پشمآلو
حساس نشو .. حساس نشو:دی
پاسخ:
نمیشششششششه *__*

:دی
سالاد کاهو هم نشدیم یکی ما رو اینجوری دوست داشته باشه! والله! :| :)))))
پاسخ:
سعادت میخواد سالاد کاهو بودن :))))

[آیکون ماچ است که میفرستد و می گوید تو عزیزی چه سالاد کاهو باشی یا چه نباشی] :*
:دی
از خودِ خودِ پای سفره:))
البته من از سالاد کاهو خوشم نمیاد - به طور خاص از کاهو خوشم نمیاد، به دهنم تلخ مزه ست، نمیدونم چرا - اما ابراز همدردی می کنم خواهر :دی
پاسخ:
نه حالا خود خود پای سفره! :دی
ولی تو آشپزخونه بودم و منم در حال کمک برای آماده سازی مقدمات سفره و اینا که صدا می کنن بیا بریم :|
مرسی از ابراز همدردیت *__*
تنها باشم شرمنده ی شکم خودم نمی شم و اصلا تعارفی نیستم. ولی وای از این جبرهای جمعی, وای...
پاسخ:
تنهایی کیه که شرمنده ی خودش و شکمش بشه و تعارف کنه کلا!!
۱۲ فروردين ۹۷ ، ۰۰:۴۳ بالون سرگردان
چه شکست عشقی شیرینی :))
پاسخ:
شکست عشقی از هر نوعش تلخه کلا :|
اره . اصلا بخاطر فراموش کردن این داغ دعوتی خونه ما به صرف سالاد کاهو ، سالاد الویه و دیگر سالاد ها =))
پاسخ:
سالاد ماکارونی و سالاد مکزیکی هم باووشه پسسس :))

منظورت از سالاد کاهو همون سالادِ کاهوعه دیگه؟؟؟ :))
پاسخ:
آره همون سالاد کاهوعه دیگه :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی