Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

یک عمر تهمت بیجا و بیخود!

شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۵۳ ق.ظ

خب غالب تصور همه اینه که چیزی که کثیفه و چندشه و مستلزم ایششش گفتنه اون دستیه که توی دماغ میره! ولی آیا می دونستید که در فرایند دست تو دماغ کردن اینجا دماغ شماست که قربانیه کثیف شدن و آلوده شدنه ؟! :| به این صورت که باکتری های دست مبارکی که می فرستید توی دماغ مبارکتون، باعث ملتهب شدن سینوس ها و کپ شدن اون بالا مالاها و اینا میشه !! حلاصه که نبرید اون میکروب ها رو داخل اون بیچاره :|

+اینو همین الان توی یه ویدئو توی یوتیوب دیدم! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۸
حدیث

نظرات  (۱۵)

من دیگه صوبتی ندارم :|
پاسخ:
:دی
پس باید اول دستمونو بشوریم بعد بکنیم توی دماغ
پاسخ:
یحتمل با محلول ضد عفونی کننده هم  :/
یاد ایورای سیرک عجایب افتادم که زبونشو می کرد تو سوراخ دماغش:-/
مشکل ما با محتوای دماغ تمیزی کثیفیش نیستا. لزج و چندش بودنشه. وگرنه که من بدبخت تمام مدت دارم محتوای دماغمو از پشت حلقم قورت میدم بلکه راه نفسم وا شه :|
پاسخ:
با سیرک عجایب آشنایی ندارم و به طبع با ایورای! ولی می تونم تصور کنم زبونشو می کرد تو سوراخ دماغش :|
من خودم حالا همیشه احساسم نسبت به محتواش علاوه بر لزج و چندش بودن, کثیف بودن هم بوده! لذا خودم خیلی تصوراتم به هم ریخت :| 
بخور بگیر آقا! بخور! قشششنگ باز می کنه تا ته رو! 
یه درمان دیگه هم هست که خانواده مدتهاست دارن به من اصرار می کنن بیا انجام بده! من خودم زیر بار نمیرم! حالا تو دوست داری انجام بده! عنبر نسا دود بده و بفرست تو دماغت همه رو باز می کنه :| 
من خودم مشکل سینوزیت دارم ولی بوی دود عنبر نسا :ایشش
چه پررو عه دماغ :|||
آشغال تولید میکنه تازه طلبکارم هس 
پاسخ:
تازه خیلی هم فیس و چس داره :/ 
اون از درد سینوزیت ها که با آدم هست! اون از سرماخوردگی ها که پدر آدمو درمیاره! اون از اول صبح ها که اگه یه بار یادت بره دستمال با خودت داشته آبروتو میبره !! اینم از حالا که میگه آلوده اون دست خودتونه ://
۱۸ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۱۰ مریــــ ـــــم
از بعد نگا نکرده بودم
:|
پاسخ:
از این بعد به نظرم منظورت بوده! که یحتمل "این " جا مونده :دی
حتی سالها قبل شنیدم میکروب های دست انسان از میکروب های سوسک دسشویی هم بیشتره :/
پاسخ:
یا ابرفض :||
تو که بدترش کردی *__*
:|

یاد یه جوکی افتادم. می‌گفت تو رادیو گفت خرگوشا هویج دوست ندارن. مگه ما چقدر از خرگوش اطلاعات داشتیم که زدی همونم پوکوندی؟

حالا مگه ما چقدر اطلاعات علمی داشتیم که چنین کردی؟ :))
پاسخ:
:)))))

اطلاعات علمی خودم پوکیده بود, بااااید یه جوری از میزان درد کاهش میدادم! گفتم بذار واسه شما هم نابود کنم :دی
ولی لذتی که انگشت فرو بردن در مماخ داره، هیــــــــــــــــــــــــــــــــچ چیز دیگه ای نداره!!!
پاسخ:
دربیاری و گوله کنی و شوت کنی چی؟؟ :))))
خیلی علمی بود:-D:-D
پاسخ:
یه کمی هم به هرحال فضا رو مثل شبکه 4 کنیم :)))
اه دماغ اینقدر لوس :/
پاسخ:
اه والاع :ایششش
تا حالا از زاویه اون دماغ بدبخت به ماجرا نگاه نکرده بودم. همیشه از دید انگشت اشاره داستان رو دیدم. بیچاره چه زجر پنهانی میکشه
پاسخ:
پس خدا پدر و مادر اون ویدئویی که من دیدم رو بیامرزه :دی
ایورا پسرِ ماری بود. زبونش دراز بود تا ته دماغش میرفت. یه جمله معروفم داره میگه توی دماغم از همه جای بدنم تمیز تر است:|
پاسخ:
این ایورا یه چیزی می دونسته پس :|
پس از این به بعد به جای «بچه دماغو» بگیم «بچه دستو»؟ :|
با این تلفظ: dastoo
پاسخ:
آره به هرحال از یه جایی باید شروع بشه و کج اندیشی ها درست بشه :))))
والا چندشناک بودن ِ بذاق دهان که برامون ریخت وقتی فهمیدیم چقدر خاصیت داره! تقبیح ِ بول و بُراز هم بعد از یه ترم زل زدن محصولات تولیدی از اشرف مخلوق کاملا ریخت!
دیگه مونده همین مخاط بینی ببینیم چه شاهکاری از آب قراره در بیاد! :))

پ.ن. اون عنبر نسا که گفتی واسه باز کردن راه تنفسی خوبه. یه راه ساده تر اینه که هر ساعت 4-5 بار نفس عمیق بکشی. مخصوصاً اثر تنفس عمیق صبح ها جلوی پنجره یا توی هوای آزاد خیــــلی زیاده، کلّ روز آدم رو می سازه. به مرور هم اون ترحشات یا مخاطات چسبیده که راه تنفسی رو رو اذیت می کنه رو می کَنه و دفع می کنه. جالب ترش اینه که برای مشکل قلبی هم خوبه!
پاسخ:
ع کامنتت چرا جا مونده بود که جوابشو بدم :شرمساری فراوان *__*
حتی یه جایی نوشته بود محتویاتش واسه بچه‌ها مفیده /:
پاسخ:
جدیییی؟؟ :|||| 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی