Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

بهترین واکنش؟؟

پنجشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۳۵ ب.ظ

به نظر شما واکنش درست نسبت به کسی که از شعور کافی برخوردار نیست ولی همکلاسی شماست چیه؟ شما نمی تونی برگردی توی صورتش بگی ببین خیلی بی شعوری!! چون همچنان شما با هم همکلاسی هستید و برخورد رک و پوست کنده ادامه فرآیند همکلاسی بودن رو سخت و ناخوشایند و جو توب کلاس رو هم از بین می بره! طبیعتا آدم های بی شعور و فقط ساز خودشون رو بزن اصلا و ابدا قبول ندارند که بی شعورن و اینکه مشکل از رفتار اوناست! پس گفتن رک و پوست کنده احساستون و اینکه عصبانی هستید و می خواید سر به تنشون نباشه باعث میشه که یک واکنش از جانب اونا به همراه داشته باشه که شامل اینه که:  نخیرررر, من نه اِل هستم و نه بِل! بلکه مشکل از تویه و خلاصه دعوای لفظی و یکی من بگم و یکی تو بگی!!! چیزی که من اصلا نمی خوام!

حالا تصور کنید شما به جای من و برای ترم جدید کلاستون دو پنج شنبه (کلاس شما سه روز در هفته و روزهای فرد , صبح هاست) نمی تونید سر کلاس حاضر بشید! توی ایام عید, توی گروه کلاسی به بچه ها راجع به مشکلتون میگین و ازشون می پرسید که آیا می تونن این دو تا پنج شنبه رو جابجا کنن و یا نه!! همه اعلام آمادگی می کنن که بعلههه و ما می تونیم دو تا پنج شنبه رو به روزهای دیگه ای انتقال بدیم!!! همه قبول می کنن به جز همین خاااانم [ :بووووق] که برمی گرده کلی سر و صدا و پیام و اینا که نخیررر من مشکل دارم و چرا فقط مشکلات یک نفر باید در نظر گرفته بشه و فولان توی گروه راه میندازه و خلاصه کلی ایش و ناز و قمیش! از اونجاییکه من اصولا اعصاب حرف زدن با افرادی با همچین منطقی رو ندارم و کلا واکنشم اینه که باشه بابا تو خوبی! تو درست میگی! خلاصه به بچه ها گفتم فراموش کنید و همون تایم معمول! من اون دو پنج شنبه رو غیبت می کنم و نمیام کلاس!!

حالا حدس بزنید چی شد !! خاااااانم دقیقا دو تا پنج شنبه رو نیومد :| اولین پنج شنبه آنتالیا تشریف داشتن! دومین پنج شنبه حال نداشتن سر کلاس باشن :| 

الان من با همچین بشر بیشعور و فقط مصالح خودش رو درنظر بگیری باید چکار کنم؟؟ کاش میشد گاهی مثه تارانتینو بعضی آدم ها رو توی دو سوت فرستاد به درک و خلاص :||

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۳۰
حدیث

نظرات  (۷)

آخ توکا منم سه چهار روزه با یه آدم روان‌پریشِ بی‌منطق سر و کار دارم. اصن زبان قاصره از توصیف...
پاسخ:
ما از مرداد  با این بشر همکلاسیم :(
یه لیوان آب سرد خودتو مهمون کن، همین :|
پاسخ:
نموخوام :(
والا من نمیدونم برخورد درست چیه، من برخوردم اینه که عصبانی میشم مستقیما به رو میارم.
پاسخ:
حالا درست یا غلط توی همون گروهمون خطاب بهش پیام دادم که نسرین جون امروز (پنج شنبه ی دوم همین امروز بوده) تو هم نرفته بودی کلاس؟
که خانم برگشت گفت چرا رفته بودم ولی دو ساعت آخر (کلاسمون 4 ساعتی هست)!! ولی خب دروغ می گفت ! اون دو ساعت آخر هم رفته بوده چون از آموزشگاه بهش زنگ میزنن بیا یه سر برای نمی دونم فلان کار یا چی! وگرنه سر کلاس درس حضور نداشته که اصل کار بوده :|
منم از همبن آپشن استفاده کردم و گفتم خوب پس هیچی! چون اگه امروزم نرفته بودی من حسسسسابی از دستت ناراحت میشدم! که تو که فقط مخالف تعویض پنج شنبه ها بودی عدل خودت هر دو پنج شنبه رو نبودی و خلاصه گفتم و اینا دیگه! بعدم تهش گفتم ولی خب به هرحال امروز رو که سر کلاس بودی و دیگه حرفی نمی مونه!!
یعنی با دروغ ها و حرف های خودش ضایع شد پیش همه دیگه!! 
دلم یه ذره ای خنک شد! ولی خب دو روز کلاسم رو یادم نمیره الکی از دست دادم :/
فعلا برات از خدا صبر جمیل خواستارم تا فکر کنم به بهترین واکنش :|
پاسخ:
دیگه واکنش رو زدم درست یا غلط!-
یک کتاب بی شعوری بخر بهش کادو بده :)
پاسخ:
هی خواهر اگه بیشعورها با یه کتاب درست میشدن که این وضعمون نبود!
به نظرم راه دیگه ای جز کشتنش نیست
من تو عمرم آدم به این بی شعوری ندیدم انصافا
یعنی یه نفر چقدر میتونه عقده ای باشه؟!
ببین چقدر تو خوبی که یه آدمی اینجوری ازت بدش میاد 
برات آرزوی صبر میکنم خواهر
پاسخ:
نه بابا حالا من همچین آدم خوبی هم نیستم :دی

کلا مدلشه دوست نداره با کسی همکاری کنه!
به هرحال اگه از قبل زمان کلاسا مشخص شده حق با اوشونه. حتی اگه یه نفر باشه و حتی اگه خودش حاضر نشه که ممکن اونم  اتفاقی بوده باشه. نمیشه به چنین آدمی گفت بی‌شعور. اگه هم جا بجا می کردند لطف تک تک همکلاسیا در حق شما بود. 
پاسخ:
آخه ببین ما شرایط کلاسمون فرق داره! ما کلا برای هر کدوممون خیلی شده مشکل پیش بیاد و بخوایم تایم رو عوض کنیم! 
حتی یادمه به خاطر همین دوست گرامی و دوست صمیمیش, ما تایم کلاسمون رو کلا از بعد از ظهرها به صبح منتقل کردیم! چون دیدیم ما که مشکلی نداریم که به صبح منتقل بشه! پس بذار همکاری کنیم تا مشکل اونا هم برای کلاس اومدن حل بشه!!
بعد این کلاس ما کلا 8 روزه هر ترم و من وقتی دو روز نمیرم یعنی کلی چیز از دست میدم! 
حالا این شخص خودش وقتی قرار نیست اون دو پنج شنبه رو نباشه ! و وقتی تنها کسیه که فقط چون دوست نداره, همکاری نمی کنه خوب خیلی آدم رو ناراحت می کنه!!! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی