Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

سوتی

جمعه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۴۳ ق.ظ

هیچ وقت صبح خوابالو بلند نشید برید تو اینستاگرام و شروع به ورق زدن استوری های ملت بکنید!! چرا که امکان داره ذهنتون یکهو از نمی دونم کجا و نمی دونم با چه استدلالی و اصلا چررررررا یک نفر رو با یک نفر دیگه اشتباه بگیره و خب چی میشه تهش, هووچی دیگه شما سوتی میدید :|

حالا داستان چیه؟ از این قرار که من استوری معلم گرامیم رو باز کردم و دیدم مثل اینکه شخصی واسش مقادیری هدایا تدارک دیده و خلاصه استوری از هدایا بود و به همراه اسم شخص که تگ شده بود! من تمااام مدتی که (یعنی همون چند ثانیه ای که یه استوری نمایش داده میشه) توی ذهنم اون استوری برای یکی از دوستام بود! بعد متعجب شدم که خوب این کسی که براش کادو گرفته رو چرا من نمیشناسم!؟! خلاصه زدم روی اسم تگ شده و پیج پرایوت بود ولی خب دیدید که میزنه یک پیج توسط چه افراد مشترکی فالو شده! اینجا هم من اسم معلم گرامیم رو دیدم!! بعد برام جالب شد که دوستم با کسی دوسته که معلمم هم باهاش دوسته و بعد این برای دوستم کادو هم تازه خریده!! خلاصه بدوویی برگشتم تو استوری و اون زیر پیام دادم که " ع تیچر منم با این خانومه دوسته!! از کجا میشناسیش؟"  :بر پیشانی کوفتن 

خدای رو شکر که همینکه پیامم رو فرستادم و از استوری اومدم بیرون یهو گردالی پروفایل به چشمم خورد و دیدم عههههه این استوری خود تیچر گرامیه :||| 

و باز خدای رو شکر که تو اینستا هم امکان unsend کردن پیامها وجود داره!! وگرنه خیلی ضایع میشد :||

اصلا حالا یکی نیست بگه!! این داستان همونجوری هم بود که من فکر کرده بودم!! اصلا به من چه آخه ارتباط شکل گرفته این وسط از چه قرار بوده!! واقعا به من چه آخه _پشت دست خود را داغ می کند تا دیگر فضول روابط ملت نباشد_

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۳۱
حدیث

نظرات  (۱۰)

:))
پاسخ:
:دی
خب خدا رو شکر :))
پاسخ:
بله خدارو شکر :))
کلا هرچی که به دوستامون مربوطه لاجرم به ما هم مربوطه این یه قانون نانوشته بین دختراست:)
هیچم بد نشده کار خوبی کردی ازش پرسیدی اصلا باید حواسمون به دوستامون باشه خب:)
البته این قسمتش که دوستت رو با معلمت اشتباه گرفتی یکم ضایع بود ولی نه در حدی که عقب نشینی کنی از موضعت :)
پاسخ:
عجججب :))
صخی هستم از فضولان روابط ملت
چه دنیای تو در تویی شده! همه بهم وصل ان! 
پاسخ:
اتفاقا اومدم همین چه دنیای تو در تویی شده و تو چطوری به این وصل شدی و اینا رو هم در ادامه کامنت کنم که دیدم کلا همه چی خیلی هم رو راست بوده :)))
به خیر گذشت :دی
پاسخ:
بله خدا رو شکر :دی
من یبار استوری دوستم که نوشته بود " یه سال از عقدمون گذشت " رو دیدم فرداش یکی از دوستامو دیدم سلام علیک کردم گفتم به به سالگرد عقدت مبارک . دوستم هنگ کرده بود ! بعد موقع برگشتن به خونه حسابی فکر کردم دیدم این اون سالگرد عقدی یه نیست . این اصلا مجرده :|||
پاسخ:
خودش چرا ساکت مونده بوده!! خوب برنگشته بگه حالت خوبه و اینا!! من مگه شوهر کردم !! :دی
اونم آدم جالبی بوده :))
۳۱ فروردين ۹۷ ، ۱۵:۵۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
تو تلگرام پیام اشتباهی فوروارد نکردی که بدونی چه دردیه-_-_
پاسخ:
تلگرامم خوبه که زودی میشه پیامت رو دیلیت کرد!! 
خاطره خانومی در این راستا:))
پاسخ:
فکر کنم اون بنده خدا خودشم شک کرده بوده که شوهر کرده یا نه!! که واکنشی نشون نداده و به روی خانومی نیاوورده :))
۳۱ فروردين ۹۷ ، ۲۰:۵۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
موقعی میشه دلت زد  که طرف آنلاین نباشه:| بعد از اینکه دید و کار از کار گذشت...
پاسخ:
راس میگی دیگه اون موقع هوچی!! فقط آب بشی بری تو زمین *__*
۰۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۲:۳۷ مُکرّر ‌‌‌‌‌‍‌ ‌‍‌
البته بیا امیدوار باشیم نوتیفیکیشنِ دایرکتت واسش نرفته باشه! چون اصولا میره و اصولا هم میشه متنشو تپی نوتیف بالای گوشی خوند! تازه طرف بزنه رو نوتیف میره تو دایرکتت و پیامت هس، یه بار خارج شه بیاد حذف شده! :تجربهٔ تلخ
ولی آدمی به امید زنده‌ست... امیدِ همین آپدیتای جدید!
پاسخ:
نمی دونم دیگه!! پاسخی یا پیامی دریافت نکردم:دی 
فکر کنم نرفته بود واقعا !!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی