Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

وقتی شاغل نیستی همیشه برات جای سواله که چطور یک عده ای خیلی راحت از زیر بار وظایفشون شونه خالی می کنن! چطور یک عده ای خیلی راحت حق بقیه رو پایمال می کنن! چطور یه عده ای به صورت مالی از کم فروشی و گرون فروشی تا قلابی فروشی و... کلاهبرداری می کنن! همه ی اینا در نظر تو خیلییی بده و متاسفی برای این عده! 

اما حالا که خودم شاغل شدم و حالا که یه مسئولیت و وظیفه ای بر عهده امه! می بینم چطور میشه گاهی وقت ها بدون اینکه حواست باشه اهمال و کم کاری کرده باشی! چطور میشه با بهونه های قانع کننده از یه سری چیزها چشم بپوشونی! 

راستش وقتی دیدم اینقدر راحته که گاهی وقت ها یادت میره! ترسیدم! ترسیدم ازینکه ازین موردهای کوچولو شروع بشه و هی بزرگتر و بزرگتر بشه! برای همین تصمیم گرفتم یه دفترچه بردارم و هرشب توش بنویسم که چقدر به وظایف اون روزم و مسئولیت هام پایبند بودم و اگه یهو یه چیزی از دستم در رفته باشه برای جلسه ی بعدی حتما جبران بشه! و اینکه بودن دفترچه و فکر پر کردن هر شبش احتمالا ذهنمو کاملا تیز و هوشیارتر می کنه تا به خاطر ثبت نشدن چیزی داخل دفترچه , همه ی مسئولیت هام رو کامل انجام بدم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۳
حدیث

English-Teacher

نظرات  (۹)

وجدان بیدارت سلامت :)

پاسخ:
مرسی :دی
😶  دمت گرم
مسئولیت پذیری رو باس از شماها یاد بگیریم.

ضمنا هفته معلم رو هم گرامی میدارم برات 😊
پاسخ:
حالا من خیلیم الگوی خاصی و اینا نیستم :دی

مرسی عزیزم ^__^
وجدانتون همیشه بیدار!!!



راستی وب منو دنبال می کنید!!!
اینکه یکی یادش بره با اینکه عمدا کم کاری بکنه فرق داره . موفق باشی عزیزم =))
پاسخ:
ولی اینکه کم کم هم جزو روتینت بشه به نظرم با اونیکه عمدا انجام نمیده باز تفاوتی نخواهد داشت!!
مرسی عزیزم :دی
چقدر خوب..
من هم فکر می کنم اگر حساب کتاب باشه می بینیم خیلی کم هستند کسانی که شاید بتونند به طور کامل مسیولیت هاشون رو انجام بدن..

هفته معلم هم تبریک میگم :)
پاسخ:
چون واقعا کار سختیه یه وجدان همیشه بیدار داشتن *__*

ممنون :)
و اگر شغلت آزاد باشه میبینی چقدر راحت قوانین رو دور میزنی،رشوه و باج میدی و برای سود خودت تن به ضرر بقیه میدی!
پاسخ:
اوهوم خیلی ها حتی متوجه نیستند چطور راحت دارن کم فروشی می کنن و چقدرر هر روز مال مردم رو می خورن ! یعنی اصلا اصلا متوجه نیستن!! واقعا واسه بعضیا این کارا خیلی جز عادی و طبیعیه کاره متاسفانه!!
۱۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۱:۰۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
چقدر میفهمم چی میگی! من چند وقت یه بار خودم رو نیشگون می گیرم که حواسم جمع بشه:/
پاسخ:
منم ازین به بعد دیگه باید شروع کنم به نیشگون گرفتن خودم :|
یه طوریه که انگار قوه توجیه آدم قوی میشه وقتی یه مسوولیتی به عهده اش هست :-| اون قدر قوی که باورت نمیشه این همه دلایل قانع کننده وجود داشته باشه اصلا
پاسخ:
بعد اصلا خیلی هم جنبه ی خوب مگه چیه برات پیدا می کنن مسایل :|
همینکه تا جایی که حواست هست و میتونی نذاری پولی که در میاری حرام باشه فکر میکنم کافیه ، خیلی وقتا از دست ما خارجه
سخت ترین قسمت کار ما هم موقع تقسیم بودجه ی بهره وری همکاراس ، خیلی سعی میکنم حقی ضایع نشه ولی میدونم در هر صورت تا حدودی این اتفاق میوفته
پاسخ:
واقعا با وجدان کار کردن تا آخرین نفس و تمام و کمال خیلی سخته *__*
چون گاهی وقت ها حتی خیلی چیزها به نظرت اوکی و مشکلی هم نداره...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی