Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

مساله اینست : ترس از دست دادن ساعات خواب یا چی؟ :|

سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۲۶ ب.ظ

الان که دیگه به خاطر کلاس ها نمی تونم بعدازظهر و تایم همیشگی برم باشگاه! استدلال و منطقم برای صبح ها باشگاه نرفتن اینه که اگه بخوام از 9 تا 10 باشگاه باشم و بعد هم تا برگردم و برم دوش بگیرم احتمالا 11 شده, اینجوری کامل صبح هامو از دست میدم, درحالیکه به جاش میشه کلی درس خوند و کلی از برنامه های کلاس هامو حاضر کنم! 

ولی خب چیزی که در واقعیت داره تمام روزهایی که نمی رم باشگاه اتفاق میفته, اینه که من تا خود 11 خوابم و یا حتی بیشتر :| 

الان پس مسئله از دست دادن صبح هام به خاطر باشگاه نیست, اونم درحالیکه می تونم به جاش کلی از برنامه های روزانه مو توی این ساعات انجام بدم! بلکه موضوع اینه که من نمی خوام از خوابم بزنم :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۸
حدیث

نظرات  (۳)

بله  استدلالتون منطقیه!!

راستی وب منو دنبال می کتید!!
پاسخ:
نخیر دنبال نمی کنم.
واقعا خسته ام
از این وضع داغون
و تمام سعیمو میکنم که کَر باشم قابل هرنوع جانبداری
چون حرف زدن با کسی که بند پ واسه خودش باشه قند و نباته و واسه بقیه باشه زهرماره عییییین وقت تلف کردنه
پاسخ:
چرا کامنتت برای این پست ثبت شده ؟
ع، نمیدونم والا
پاسخ:
عجیبه ولی واقعا :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی