Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

طرف خودش داره از بنیاد شهید حقوق می گیره! بیمه جانبازان داره! بعد میاد وایمیسه جلوی من نسبت به فیلمی که هنوز نرفته ببینه و نمی دونه چی به چیه , اظهار نفرت می کنه! صد تا برچسب می چسبونه به کارگردانش! چرا؟! چون حاتمی کیا برگشته گفته من هر چی دارم از سپاه دارم! خودت که هرچی داری از بنیاد شهید داری پس چی؟! چطور دانشگاه آزاد داری مجانی هم خودت و هم برادرت درس می خونید بد نیست!! حاتمی کیا اومده از بودجه ی به اصطلاح همون خودشون استفاده کرده و یه فیلم شاهکار ساخته شده دیو سه سر؟!! اگه اینقدر از این جماعت خودشون بدت میاد و اگه راست میگی خودت پول و مزایاشون رو نگیر!! 

چرا وقتی معلوم شد تهیه کننده پایتخت هم سازمان اوج بوده, چرا پایتخت بد نشد! 

چرا به درمیشیان سالن کم میدن, میاد خِر حاتمی کیا و به وقت شام رو می گیره!!!

چرا حاتمی کیا میاد میگه من خبر نداشتم که همچین معرکه ای قراره درست بشه باور نمی کنید! بعد چرا اون وقت روحانی هر چی میگه فلان و بهمان در حیطه ما نیست رو باور می کنید!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۸
حدیث

نظرات  (۱۰)

۱۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۵:۲۷ جولیک ‌‌‌‌‌
از آدم های کور متعصب می کشیم هر چی می کشیم :|
پاسخ:
دقیقا و واقعا -__-
من فیلمو ندیدم و اصلا کاری هم به وابسته بودن یا نبودن حاتمی کیا ندارم ولی این قضیه پاساژ کوروش دیگه تهش بود،مگه میشه کارگردان فیلم خبر نداشته باشه که قراره یه همچین کار مسخره و خطرناکی رو انجام بدن؟؟ 
شاخ درآوردم و هنوز هم جای ورم شاخام باقی هست :)
پاسخ:
خب مسئله حتی با وجود نامناسب بودنش اینه که نباید به فیلم و کارگردان فیلم نسبت داده بشه! خود کارگردان بلافاصله میاد معذرت خواهی می کنه و میگه من اطلاع نداشتم که قراره در این حد و به این صورت باشه! حرف منم این نیست که مگه حالا چی بوده! حرف من اینه که چرا این دلیل میشه که باز فیلم و کارگردان کوبیده بشه!
بعد هم که کلا پلیس دست اندرکاران رو احضار کرد و باهاشون برخورد شد!
کاش یاد بگیریم آدم ها رو نقد نکنیم بلکه حرف ها رو نقد کنیم!
پاسخ:
دقیقققققققا !
کلا انگار ادم های جامعه مون چند دسته شدن و گروه های مختلف فقط یاد گرفتن توی روی هم دیگه وایستن، بدون اینکه هیچ دلیل و منطق محکمی پشتش باشه. همه فقط بقیه رو میبینن و کورکورانه از همون طرفی که خودشون هستن یا براشون نفع داره دفاع میکنن. کم کم ادما دارن حال به هم زن میشن...
پاسخ:
اینکه رفتارهای نقد شده و بد دونسته برای طرف مقابل رو وقتی پای طرف خودمون وسط باشه دیگه بد نمی دونیم و راضی میشیم استثنا قائل بشیم از همه بدتره!!!
همیشه باید اول اون سوزن روو به خودمون بزنیم تا بتونیم یه جوال دوز به بقیه بزنیم
از آدمایی که بدون اطلاع از موضوعی کلی نظر میدن متنفرم
پاسخ:
الان مد شده که تا یه چیزی میشه سررریع همه حزب بادی میدون یه طرف رو میگیرن!
من متوجه نمی شم، طرف اومده راجع به داعش فیلم ساخته، داعش!
نه جنگ ستارگان!
چیزی که واقعیه و ممکنه اتفاق بیوفته! 
بعد کارگردانش بیاد با مسخره بازی شخصیتارو ول بده تو پاساژ که مردم رو بترسونن؟ 
حاتمی کیا هرچی که باشه احمق نیست 
پاسخ:
بعد حالا جدای از ضروری نبودن و بیش از اندازه جدی کردنش! وقتی ویدئوها رو میدی، مردم واقعا نمی ترسیدن :| مثه چی افتاده بودن پشت سرشون تا فیلم و عکس بگیرن :|
بخش عجیب غریب قضیه اینه که وقتی چهارتا سوال اضافه ازشون می‌پرسی، درمی‌یابی که دقیقا نمی‌دونن از چی انقدر منزجرن، یا چی رو انقدر بت‌واره می‌پرستن. هرکسی سعی می‌کنه یه نفرو پیدا کنه که به نظر می‌رسه تو جبهه‌ی او نیست، یه نکته ازش بیابه و با تمام قوا بکوبه تو فرق سرش. همینجوری فقط همه می‌خوان همدیگه رو بخورن. وا بده قربونت برم :|
پاسخ:
عقل نباشه، جان در عذابه دیگه!!!
۱۹ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۳۹ مهدی صالح پور
مثال ها و نسبت ها و مقایسه هات رو منطقی نمی‌بینم.
پاسخ:
نکته ی داستان همینجاست! اینا مثال ها و مقایسه های من نیست! مثال ها و مقایسه های اتفاقا بقیه است که هر قضیه ای رو به این فیلم و کارگردانش نسبت میدن!

البته آخری خب مقایسه ی خودم بود :دی ( مقایسه ی حاتمی کیا و روحانی :دی )
۱۹ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۱:۰۰ محمدرضا عاشوری
والا چیزی که من خوندم تو این متن یک سری مقایسه های بی منطق، حمله به شخصیت کسی که باهاش هم عقیده نیستید، و دقیقا جانب داری یک طرفه  و طرفداری کورکورانه است که خودتون ازش شکایت دارید.یه نگاه به خودتون بندازید.
پاسخ:
باشه حتما تو اسرع وقت یه نگاه به خودم میندازم.
بی نظیرید
پاسخ:
چرا آدرست همچینه ؟ :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی