Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

گاهی آدم را چه می شود!

سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۵۴ ق.ظ

این روزها بلاگر درونم در وضعیتیه که فکر کنم احتیاج داره ، بیاد و بنویسه که مدتی نیستم و نخواهم نوشت تا بعد فرداش یکهو موتورش روشن بشه و بیاد و بگه، درسته گفته بودم مدتی نخواهم بود ولی همینکه خواستم نباشم، تک تک ذرات وجودم خواستن که باشم :|

شاید یک دلیلش شلوغی فکرم و نامرتبی برنامه ها و ندونستن از کجا شروع کردن و مرتب کردن اوضاع در حال حاضرم می باشد! به شدت بین یک عالمه کار عقب افتاده گیر کردم -__- و بدبختی قضیه هم اینه که نمی دونم باید از کجا و چی اول شروع کنم :| هیچی دیگه همینجور وسط یک عالمه چیز عقب افتاده یک لنگ در هوا نشستم، ولی در عوض یک سریال هشت فصلی ( با هر فصل 24 اپیزود) رو شروع کردم :|


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۵
حدیث

نظرات  (۱۷)

۲۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۱:۱۸ جولیک ‌‌‌‌‌
بیا برامون تعریف کن از سریالت چه خبر :دی
پاسخ:
هوچی سلامتی، رسیدم فصل 3 و می خوام ببینم بالاخره سوزان و مایک با هم عروسی می کنن یا نه :/
(بله نامبرده از این سریال داستانی عشقی ها دارد می بیند :سوت )
خب اسم سریال چیه حالا :دی
پاسخ:
Desperate housewives :دی
اشکال نداره. سریالت رو ببین. من 4 ساله دارم با همین وضعیت زندگی می کنم هیچی نشده :)
پاسخ:
مطمئنی هیچی نشده ؟ :دی
از اونجایی که همه تو کامنتشون نوشتن سریال؛ منم باس بگم سریال چیز خوبیست! ما سریال را دوست داریم :))
پاسخ:
منم خیلی سریال دوست :دی
از اون کاری شروع کن که ازش لذت می‌بری...
پاسخ:
مشکل اینجاست که هیچ کدومشونو دوست ندارم :دی 
۲۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۳:۳۲ جولیک ‌‌‌‌‌
اسپویل کنم برات؟ ما برا کلاس زبانمون اونو می دیدیم:))
پاسخ:
نه اسپویل نههههههه :دی
خداییش هم لهجه اشون خیلی خوبه! طوری که نه زیرنویس فارسی و انگلیسی احتیاج داری! هم اینکه یه عالمه ایدیم باحال اینفاده می کنن! یه عالمه چیز یاد گرفتم تا همین فصل 3 :))
یه کامنت بزرررررگ نوشتم بعد حس کردم الکی شد و حوصله خوندنشو نداری پاکش کردم:) ولش کن کاراتو، فیلماتو ببین عشق کن:)))
پاسخ:
خب حالا تو امتحان می کردی شاید حوصله می کردم و می خوندم, از کجا می دونستی :))
آره. فقط ادامه تحصیلم متوقف شد ://///
پاسخ:
اینم که اصلا مشکل خاصی نیست, به هوووچ عنوان :سوت

:))
آدم باید گهگاه تصمیم بگیره دیگه ننویسه که یهو ببینه چه‌قدر هم نوشتنش می‌اومده  :|
پاسخ:
آره در مورد نوشتن همیشه این درمان جواب میده :دی
وسط اینهمه کار و شلوغی ،سریال دیدن خیلی ذهن بی خیالی میخواد:))
پاسخ:
حالا من یه طوریم که وقتی همه چی شلوغ پلوغ میشه! و وقتی بار استرس شرایط از حد تحملم خارج میشه, یهو همه چیو ول می کنم یا میخواااااااابم و یا سریال می بینم :| (فیلم هم نمیبینم! چون تا تموم میشه تا لخوام ببینم بعدش چی ببینم باز تمام اون احساسات مشوش هجوم میارن! ولی سریال همین جوری اپیزود اپیزود میاد و میره و کامل باعث میشه دنیای بیرون رو بریزی دور برای مدتی) :دی
منم از اینا بودم یه هفته ست خوب شدم:))

در کلاسهای راز موفقیت من شرکت کنید:))

خارج از شوخی هرکی خواست بیاد یه جلسه رایگان مشاوره در خدمت باشیم

راستی با اون تیکه ش که گفتی برم و برگردم خیلی حال کردم قدیما بیشتر مد بود بین بلاگرا یهو میگفتن من رفتم خداحافظ بعد همه میومدن میگفتن نروووو:)) من خودم چندینن بار رفتم:))
پاسخ:
درسته دوره ای ولی خب حتی کوتاه هم که باشه دوره فشارهای لازمه رو وارد می کنه :|

کلا باور کن یه قانون نانوشته است و یه کشش خاصی توی این جمله است که تا میگی میخوام برم و خداحافظی می کنی, فرداش برمی گردی :))
۲۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۱۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
"شاید یک دلیلش شلوغی فکرم و نامرتبی برنامه ها و ندونستن از کجا شروع کردن و مرتب کردن اوضاع در حال حاضرم می باشد!"

خودِخودشه!
پاسخ:
:)))))
مرسی خیلی کمک کردی :)))
۲۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۲۶ مهدی صالح پور
ما داریم دیس‌ایزآس میبینیم ... خوبه. 
توصیه می کنم از این سایت برای مدیریت کارها استفاده کنی
https://taskulu.com/
پاسخ:
ع دیس ایز آس هم خوبه؟ (سریال بعدی جور شد :دی) یکی نیست بگه تو حالا سریالهای خودتو تموم کن :))
توش عضو شدم! حالا سر فرصت بشینم دقیق ببینم توش چخبره! مرسی :)
من اینجور وقتا که یه عالمه کار دارم و نمیدونم از کجا شروع کنم، اول یه کم میگرخم، بعد معده ام داغون میشه. بعد مجبورم یکی دو روز بمونم خونه. بعد میشینم فیلم میبینم، یه ذزه از کارای عقب افتاده رو انجام میدم و بعد دوباره میشینم فیلم میبینم و این چرخه ادامه پیدا میکنه ...
بعد از یه زمانی نتوسنم دیگه از این چرخه خارج بشم :|
پاسخ:
نه خدا رو شکر من از چرخه خارج میشم :/
وقتی آدم به این درجه از سرشلوغی(!) میرسه حتی صدای آزار دهنده پشه هم واسش جذاب میشه و دوست داره کارو ول کنه بره بچسبه با پشه سمفونی بزنه ... دیگه سریال که جای خود دارد 
پاسخ:
خوابم خیلی میچسبه توی این شرایط :|
آخ که چقد منم دلم میخواد از این سریالا ببینم... نوش جان (((:
پاسخ:
ایشالا قسمت خودت :)))
۰۱ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۳۲ مهدی صالح پور
دیس‌ایزآس خوب نیست، عالیه. قشنگ انگار برای مخاطب ایرانی ساخته شده!
پاسخ:
خدا قسمت کنه پس ببینیمش :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی