Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

اندر فواید

پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۴۴ ق.ظ

یکی از برکات این ماه می تونه این باشه که بالاخره فرصتی دست میده تا من هر روز مسواک بزنم :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۳
حدیث

نظرات  (۱۴)

نماز اول وقت رو هم لحاظ کن ^_^
پاسخ:
متاسفانه من در این حد متحول نمیشم دیگه :دی
۰۳ خرداد ۹۷ ، ۰۶:۱۳ گیوم اِوار
نخ دندان چی؟
پاسخ:
بدم میاد از نخ دندون.
آخ اره . منتها من هنوزم نخ دندون نمیزنم متاسفانه 
پاسخ:
من شاید تا به حال تو عمرم دو سه بار نخ دندون زده باشم :دی
از نخ دندون خیلی بدم میاد :|
عزیززززم (:

چه زمانی هم پست گذاشتی! 4:44 (((:
پاسخ:
ع دقت نکرده بودم به زمانش :دی
آره چه باحال شده :))
من دیگه حرفی ندارم :| :))
پاسخ:
:دی
هر روز مسواک زدن دندون های حساس رو از بین می بره! دیدم که می گم. دندون های آبجیم رو رسماً از بین برد مواد شیمیایی خمیردندون و زبری مسواک.
پاسخ:
بله بله مرسی از حقایق علمی که زیرنویس میاید :| 
:دی
۰۳ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۱۵ علی زیرایی
دقیقا
پاسخ:
شما دیده شده بیشتر جاها کامنت تاییدی میذاری :دی
۰۳ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۴۵ خانم کوچیک
برای منم یکی مسواک، یکی هم این‌که اُف بر ریا ولی بعد از یازده‌ماه،نماز صبح به کمرم بزنم.
پاسخ:
خب خدا رو شکر :)
۰۴ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۵۵ نرگسِ مَست
دقیییییقا:|
پاسخ:
بله بله معلومه چقدر دقیقا :دی
۰۴ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۳۱ نرگسِ مَست
یه مشت مسواک نزنِ سه نقطه دور هم جمع گشتیم -_-
پاسخ:
نچ نچ نچ :/
۰۴ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۲۴ مهدی صالح پور
فواید مشترک 😉
پاسخ:
:دی
۰۵ خرداد ۹۷ ، ۰۴:۳۴ آسـوکـآ آآ
فقط کامنت نرگس مست :-D
پاسخ:
نرگس مست فقط کامنتت :))
سلام
یه بار خدای نکرده درد شدید دندون بگیرید خودتون و هفت نسل بعدتون مسواک میزنن
نمیدونید چه قدر درد داره وگرنه میزدید

+واقعا لازم دیدم چنتا شو بگم:)
1-اولین دردی که اکثرا میاد حساسیت به سردی و گرمیه که خودش درجات مختلف ولی بره من اینقدر بد بود اب میرختم هو حلقم که درد نگیره:|
2-این درد از کم شروع می‌شه به بیشترین حد میرسه و دقیقا کم کم کل دهانم پخش می‌شه مزخرف ترینشونه ,اونقدر زیاد میشه که نمتونید تصمیم گیری کنید و بی قرار میشید(وضعش خراب باشه خیلی زیاده دردش)
3-هوا کشیده شدن دندون های با حفره ی زیاده که باعث میشه حتی خون بیاد ولی زیاد درد مداره
4-این درد که از شماره دوهم بیشتره و بره بعد عصب کشیه,درد فشاریه که بره همه هم پیش نمیاد,این یکی اینقدر در کسری از ثانیه درد میگیره اونم وقتی دارید غذا میخورید که من حاضر بودم بمیرم,به خاطر این من اصن غذا رو نمیجویدم و قورت میدادم😢
خدایی بااین همه بدبختی ایا پند نمیگیرید:)
حالا دندون پزشکیشو نگفتم هنوز :دی
منم :|
پاسخ:
یاد اون تبلیغ بابابزرگه و نوه افتادم : " منم همینطور" :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی