Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

جدیدترین تصمیم کبری که گرفتید چی بوده؟ 

مثلا من تصمیم گرفتم تا اطلاع ثانوی فیلم و سریال نبینم!

دیگه زولبیا و بامیه نخورم!

هفته ی بعد رو صبح ها زود بیدار بشم! 

امیدوارم شنبه نیاد و ببینم که هم تا لنگ ظهر خوابیدم و هم شب قبلش تا صب پای سریالام بودم و هم اینکه جعبه ی زولببا و بامیه رو باز با استکان چاییم زدم زیر بغلم دارم می برم -__- 


شما چه تصمیم کبری جدیدا گرفتید؟هوم؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۷
حدیث

نظرات  (۴۳)

تصمیم گرفتم گوشی رو یکم تعطیل کنم و برم سراغ کتابهایی  که جدیدا خریدم و لای هیچ کدوم رو هم باز نکردم.
تصمیم گرفتم یکم برای آزمون تیر ماه درس بخونم
تصمیم گرفتم یکم منظم تر باشم و شب و روزم ور گم نکنم

پاسخ:
عب نداره , بالاخره یه روز خوب میاد که می تونی :دی
چجوری دلت میاد زولبیا و بامیه نخوری؟ 😐
ماه مبارک فقط این دو! 
پاسخ:
آخه جوش می زنم -__- 
وگرنه که به خودم باشه جعبه رو ول نمی کنم :|
تصمیم گرفتم فردا یه ذره مرور کنم درسمو، برقصم و تمرین کنم سازمو. یه کتابم دارم پیش نمی‌ره، یه ذره جلوش ببرم. فرداشب میام می‌گم چقد -_-:))
پاسخ:
برقصی :)) ای ژون :)
پس یادت نره, ما فردا شب همینجاییم منتظر تو :))
سلام
تصمیم دارم هر روز قبل از اینکه روز و جونم ته بکشه کمی درس بخونم
که باز میشه از فردا
تصمیم میگیرم تلگرام و توییتر که باز میکنم یه ساعت بیشتر نباشه
که تا چشم میذارم رو هم یه ساعتو رد کرده
تصمیم دارم کتابهایی که باید تا بعد از ماه رمضون خونده شده و برگه نقدشون پر شده باشه رو هر روز حداقل یکیشون رو تموم کنم
که هنوز چهارمی ام تموم نشده
انیمیشن هامو رده بندی کنم
که این اصلا شروع نشده‎(:‎
تکلیف کار و آزمونمو جدی تر روشن کنم...
پاسخ:
چقد خوبه می بینی همه با همچین مشکلاتی درگیرن و آدم تنها نیست :دی 
تو هم اگر مرهمی بر زخم کارهای عقب افتاده ات میشه, بدون تنها نیستی :))
من یبار مثلا شب تصمیم گرفته بودم سریال نبینم یه مدت، فرداش بلند شدم legion رو شروع کرده، و طوری دیدم که فصل اول سریال تو یه روز تموم شد :|

کلا نمیدونم چرا وقتی تصمیم میگیرم یه کاری رو نکنم، بهش حریصتر میشم 
پاسخ:
عع دیدی بالاخره legion رو :))
دیدی چه خوووووبه, آدم نمی تونه ولش کنه! اگه بدونی من چقد دارم خودخوری می کنم فصل جدیدش رو نشینم ببینم :|| 
اگه بدونی -__-

البته خب من راجع به فیلم و سریالام یک هفته است که موفق بودم و هیچ فیلم و سریالی رو ندیدم :| 
زخم کارهای عقب افتاده: بفرمایید مرهم
ممنون
عمیقا نسبت به تابستونام حس لوزری دارم
😕
پاسخ:
به نظرم دیدتو نسبت به تابستونا و اینکه حتماااا باید یه عالمه کار انجام بدی و از وقتت استفاده کنی عوض کن! و در عوض ازش لذت ببر! حالا نه اینکه هیییچ کاریم نکن ولی از بین تمااااام برنامه هاییی ک داری یکیشو و فقطم یکیشو انتخاب کن و توی اوقات فراغت به اون برس:)
کبری کمرش شکست :)
من هنوز تصمیمی نگرفتم :)
پاسخ:
والاع کمر ما بیشتر میشکنه :|
جدیدترین تصمیمم خوندن چهار تا کتابیه که نخوندم، تا اواسط تیره. یکیشو تموم کردم سه روزه. اون سه تای دیگه هم تو صفن
پاسخ:
با شناختی که از تو دارم مطمئنم می تونی :دی 
۱۷ خرداد ۹۷ ، ۰۶:۴۴ عاشق بارون ...
تصمیم گرفتم تایپ 10 انگشتی یاد بگیرم ولی مثل تمام 6 سال اخیر باز پشت گوش انداخته شد. -__-
بعدم تصمیم گرفته بودم بعد از 4سال گوشی جدید بخرم که با این وضع دو برابر شدن گوشی‌ها٬ تصمیمم عوض شد و تصمیم گرفتم حالا حالاها گوشی نخرم!! :|
پاسخ:
حالا تایپ باشه و ده انگشتی نباشه نمیشه :| منم سرعت تایپم بد نیست ولی خب ده انگشتی بلد نیستم !!
ع چه بد :/ امیدوارم که قیمت ها بیاد پایین, منم می خوام هارد بخرم *__*
اتفاقا یکی از تصمیمات اساسی من هم همین نخوردن زولبیا و بامیه است :)
لعنتی خوشمزه اس خب 
پاسخ:
و یک عالمه هم ضرر داره این لعنتی خوشمزه :|
۱۷ خرداد ۹۷ ، ۰۸:۲۵ دامنِ گلدار
تصمیم گرفتم مشغولیاتم رو دوست بدارم تا بدین وسیله توجهم به زیبایی‌ها و ظرافتهاش جلب بشه و انگیزه پیدا کنم به کارم بچسبم. چون از زمان دانشگاه تا حالا شغل و رشته‌ام رو بعنوان چیزی که معرفم باشه درک نکردم. وقتشه که قبول کنم همینه که هست و دست روی دست نگذارم. 

+ من اهل بامیه‌ام :)
پاسخ:
چه تصمیم کبری قشنگی :دی
اگه مثلا مسابقه زیباترین تصمیم کبری بود, جایزه به تو می رسید :))

+من اهل همه اشم:دی
خوندن کتاب درجستجوی زمان از دست رفته به عنوان آخرین رمانی که می‌خوام بخونم. الان اواخر جلد یکشم. 
پاسخ:
ععععع منم اینقد دلم می خواد این رمانه رو شروع کنم -___-

حالا چرا آخرین رمان؟ 
دو هفته ی آینده رو عین آدم درس بخونم ∣: 
پاسخ:
آخخ دقیقا منم باید این دو هفته رو مثه آدم درس بخونم :/
به نام خدا صخی هستم یک معتاد. 
تصمیم گرفتم دست کم تا شصت روز پنل وبلاگم رو باز نکنم. 
الان ده _ بیس روزه که پاکم 
با تشکر:-D 
پاسخ:
پس الان اینجا چه می کنی؟ هوم؟ :)))
چه قدر کامنتا دلگرم کننده بود اقا. به قول شما همین که میبینی تنها نیستی مرهمه! 
هوم! من کلی تصمیمای کبرای دیگه هم داشتم. اگر دوستان خواستین ایده بگیرن:
۱_روتین ورزشی
۲_هر شب قبل خواب، یه کوچولو کتاب
۳_مرتب کردن تخت:|
۴_مراقبه و یوگا
۵_ ولش کن باقیش رو:|  اصلا حالم بهم خورد از این همه کاره انجام نشده:| 

پاسخ:
این نشون میده آدمیزاد همینه دیگه :دی
من به اولی و دومی بعد از 22 سال از عمرم که گذشت فائق اومدم ولی به سومی هنوز و بعد از 25 سال از زندگیم نتونستم فائق بیام :||
تصمیم کبری😂
من تصمیم گرفتم صبح زود بیدار شم. درس بخونم و نت نیام.  و الان میبینین ک اینجام😂
پاسخ:
دوز کبری تصمیم های تو دیگه زیادیه که هیچی نشده یکیشو زیر پا گذاشتی :دی
 در واقع کبری من تصمیم نمیگیره زیاد! همون اول که میخواد فکر کنه به تصمیم گرفتن میگه بیخیال دنیا دو روزه ارزش نداره خودت رو اذیت کنی 😅 
پاسخ:
به به کار خوب رو که تو می کنی :)))
من احتمالا تا چند روز اینده بمیرم اینقدر که همه چیزم قاطی پاتی شده
کاش زودتر شنبه بشه برم دکتر:|
پاسخ:
ازون آهنگه که گذاشته بودی تو وبلاگت گفته بودی دارم گوش میدم معلوم بود :دی
۱۷ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۳۶ جولیک ‌‌‌‌‌
تصمیم گرفتم تا ماه آینده سی شارپ بیاموزم :|
پاسخ:
تو می تووووونی جولیک :دی
همین الان با خوندن کامنت فائلا تصمیم گرفتم legion رو دانلود کنم:-|
پاسخ:
آقا تو همون نبودی که می گفتی سریال زیاد نمی بینی! بعد یادمه می خواستی شرلوک رو شروع کنی حساب کرده بودی برای یه ماهت اینا سریال داری با روزی یه قسمت؟ :دی
بعد الان می بینم چه سریال بین شدی :)) آورین آورین به وادی معتادان فیلم و سریال بین خوش اومدی :دی

این سریال legion هم ببین که خیلی خوبه :) big little lies هم اگه ندیدی ببین اونم خوبه! Crown هم خوبه :)
همین‌طوری محض خاص بودن ‌‌:))))))
پاسخ:
عججججب :|
:دی
اوهوم
البته اینکه دوسه ساله هر روز من تابستونه هم مزید بر علته
تابستونها هوا بهتره
بقیه هم تعطیل میشن
ولی یه کاریو که سر وقت انجام نمیدم دیگه فوبیای شروع کار میگیرم
باید یهویی شروع بشه
پاسخ:
آخ از این تعطیلات های دائمی -__-
من الان تو اتوبوس دارم آهنگ دلبر محسن چاووشی رو گوش می‌دم و خب رسما وارد گرمای خوزستان شدیم چون گرمم شد د دریچه گولر بالای سرمو چرخوندم که باز شه. الان آهنگ رفت رو یه ملودی عربی قدیمی که ایرانیا از روش آهنگ بر گیسویت ای جان کمتر زن شانه... رو ساختن. شنبه امتحان بافت دارم و برخلاف قرارم با خودم اصلا خوب نخوندم، یه ته استرس مسخره‌ای دارم. یکی از هم‌کلاسی‌های پسرمم تو اتوبوسه که نمی‌دونم چرا از چش تو چش شدن باهاش فرار می‌کنم و حتی یه بار اون وایساد جلوی صندلیم و من سرمو بردم تو گوشی و چون هندزفری هم تو گوشم بود چیزی نشنیدم، البته احتمالا اونم چیزی نگفت.
تو چه خبر؟ :)
پاسخ:
بله بله مرسی از مشروح اخبار :دی

منم پسرهای همکلاسیمو دوست نداشتم و کلا واسم سخت بود باهاشون مراوده داشته باشم! بعد اونوقت با پسرهای همکلاسی دخترعموم سلام و علیک می کردم :| 

منم والاع خبر اینکه تا اول تیر فقط تعطیلم و احتمالا بعد از اون فول تایم بهم کلاس میدن! دیگه دست به کار شدم تو این مدت اقلا یه کم درس بخونم تا تیر که شد و با حجم کلاس هام, حجم درس هایی کمتری واسه خوندن واسم مونده باشه اقلن*_*
آره آره من همونم:دی شرلوک رو کلش رو توی دو روز دیدم بعد دیگه موتور سریال دیدنم روشن شد! True detective رو تموم کردم فصل یکش رو الان بعد دو رو هم شروع کردم خوشم نیومد:-/
نمی دونم از crown خوشم میاد یا نه! چون کلا زیاد از رویال فمیلی خوشم نمیاد! Big little lies رو هم ترجیح می دم اول کتابش رو بخونم بعد سریال رو ببینم!
ولی خب احتمالا امشب یا فردا شب legion رو دانلود می کنم^_^
پاسخ:
ع پس بهت گفته بودم فصل 2 رو نبین! فصل 2 اصلا به پای فصل 1 نمیرسه! من اپیزود اول رو که دیدم پی بردم که واقعا همه راست میگن که فصل دوم رو نباید دید :/
اتفاقا من crown رو که دیدم, نظرم راجع به رویال فمیلی خیلی عوض شد:دی منم خوشم نمیومد ازشون !!

ولی legion خیلی خوبه:)
۱۷ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۲۳ پشمآلِ پشمآلو
من تصمیم گرفنم بیشتر به پوستم بپرسم [یه خورده ازین وضع سلامت خواهر جنیفر لوپز یاد بگیرم -_-]
تصمیم گرفتم برنامه باشگاهمم عوض کنم و مث چی رو پایین تنه کار کنم زود هلو شم
بـــــعد تصمیم گرفتم اون پولایی که باید ـم از مالم جدا کنم خورد خورد برگردونم به کسایی که فک میکنم حقشونو ضایع کردم
بعد تصمیم گرفتم ازین ببعد هرماه اگه کمم داشتم برا قسطام باز یه مبلغ مشخصیو برا خودم بذارم کنار پس انداز بعد هرجی موند اگه کم داش کار کنم اون قسمتشو درارم [طبق کتاب پدر پولدار پدر بی پول]
دوتا کارم هس ک بااااید انجام بدم ولی هنو واقعا تصمیم نگرفتم
پاسخ:
خوبه تصمیمات مالی گرفتی, مالی ها یه کم آسون تره پایبندی بهشون , یه کممم البته :دی
۱۷ خرداد ۹۷ ، ۲۱:۴۴ هولدن کالفیلد
دارم تصمیم مسگیرم ول کنم کلا :|
پاسخ:
این سه شب به یادت بودم.
توکا! توکا! توکا!
جمله‌ی بسیار کمک کننده ای بهم گفتی!
ممنان!
تصمیم گرفتم به جای اینکه هرروز فکر کنم چقدر کار عقب افتاده دارم
فقط یدونه هدف انتخاب کنم با اون پیش برم
دیروز درس خوندن رو شروع کردم
ان‌شاالله حداقل یه ماه به پاش بمونم:-)
پاسخ:
این راهیه که خودم برگزیدم :دی دیدم روی خودم جواب داده, گفتم شیر کنم.
آره. ولی حتی اگه بگن می میری من میخورمش:)
پاسخ:
جوش چی؟ من خود جوش جوشیم متنفرم, اینقد که حاضرم هررر چیزیو به خاطر جوش نزدن ترک کنم! من از نوتلا گذشتم دیگه زولبیا بامیه که جای خود داره :|
۱۸ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۵۰ آسـوکـآ آآ
از فردا برم دانشگاه و آزمایشگاه
کارای پایاننامه م رو انجام بدم
برم پیش استاد راهنمام بابت دیرکردم دعوام کنه :|
برم کتابخونه مرکزی 5 جلد کتابی که سه ماهه تمدید نکردم برگردونم کتابخونه :|
پاسخ:
کتابهارو بذار پست در کتابخونه و فرار کن :|
جدیدن تصمیم گرفتم دیگه ریمل نزنم:)البته هنوز جایی نرفتم ببینم میکشم یا نه:)
پاسخ:
یکی از دلایلی که من هیچ وقت خودمو به ریمل زدن عادت نمیدم, الان اینه :دی
جلو انداختن کار های عقب افتاده ، بعد دیگه پروژه نگرفتن
تمرکز بر روی پروژه شخصی خودم 
و البته مسافرت رفتن داخلی و خارجی
پاسخ:
اوه خارجی :))
ایشالا قسمت همه چه خارجی و چه داخلیش :)
جدید اینکه تصمیم گرفتم‌خودخواه باشم و همیشه راحتی خودم رو در نظر بگیرم بعدتر که ماه رمضون تموم شد برم باشگاه !!
پاسخ:
آورین دخمل خوب ^__^
این تصمیمو چندین بار گرفتم ولی هنوز به اون حد مورد نظرم نرسیدم :
تصمیم گرفتم که زیاد به حرف مردم اهمیت ندم و خودمو درگیر نظر دیگران نکنم 
پاسخ:
فکر کنم چون چندین بار این تصمیمو گرفتی, کامنتها هم چندین بار اومده :)))
ایشالا این دفعه موفق بشی :دی
این تصمیمو چندین بار گرفتم ولی هنوز به اون حد مورد نظرم نرسیدم :
تصمیم گرفتم که زیاد به حرف مردم اهمیت ندم و خودمو درگیر نظر دیگران نکنم 
این تصمیمو چندین بار گرفتم ولی هنوز به اون حد مورد نظرم نرسیدم :
تصمیم گرفتم که زیاد به حرف مردم اهمیت ندم و خودمو درگیر نظر دیگران نکنم 
فعلا هیچی -_-
پاسخ:
خوبه که هیچیم :دی
جدیدا تصمیم گرفتم دیگه تصمیم نگیرم چون همه ی کارهایی که براشون تصمیم گرفتم نیمه کاره مونده و رو اعصابه
کار باید یهویی باشه لذتش به همونه:)

یه ماه رمضونه و یه زولبیا این دلخوشیهای کوچیک رو از خودمون نگیریم بیخیال سرطان و جوش:))
پاسخ:
دیگه وقتی میگیم تصمیم کبری, دیگه اسمش با خودشه دیگه:دی 
یعنی میره که بالاخره ناتموم بمونه :))

کاش همه کارها یهویی انجام میشد, با کارهایی که یه بازه زمانی لازم دارن, چه کنیم؟ -__-

حالا سرطان شاید ولی جوش نه :دی
آرههه -_- 
من فصل دومش رو دانلود نکردم هنوز. یکی اینو باید بگیرم و فصل دوم به این 13 دلیل و این سریالی که بندیکت بازی میکنه توش. Patrick Melrose. 

+آقااا تو لیجن یه جایی بود که دیوید گیر افتاده بود، خودش رو دید گفت تو کی هستی؟ گفت من منطق تم (یا همچیزی) بعد لهجه ش بریتیش بود :)))

من درحالت کلی از دن استیونز خوشم نمیومد، بنظرم کیوت الکی بود (بازیگرانی که توانایی بازیگری ندارند و صرفا بخاطر کیوتنس خود معروف می شوند) ولی خب در اینجا خوب هم بازی می کرد. دختره هم از اول که دیدمش رو مغزم بود که کیه، بعد از 8 قسمت یادم افتاد تو فصل 2 فارگو، دختر یکی از داداشا بود -_- 
پاسخ:
حالا من دانلووش کردم ولی خب گذاشتمش تو آب نمک :دی اتفاقا اون سریال جدیده بندیکت هم تو آب نمکه :))
آقا ثرتین ریزن خوبه؟ 

+عاووره یادمه اونجاشو :))) کاش اصن کلا بریتیش حرف میزد :دی

حالا من قبلا ازش چیزی ندیده بودم ولی خب کیوت بودنش رو قبول دارم :)) 
اوووف فارگو -__- من اینم یه قرنه می خوام:/
۱۹ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۰۴ مهدی صالح پور
من یه ماهی میشه تلگرام کانال های خبری رو پاک کردم، از منابع رسمی خبرها رو دنبال میکنم. خیلی حالم بهتره
پاسخ:
یادمه یه کانال بود; "مملکته" !! چقد باعث تزریق حال بد و اینا میشد, تا بالاخره پاکش کردم :/

من متوجه شدم امسال اصلا زولبیا بامیه ندیدم حتی! 
تصمیم؟ نمدونم، هیچی
پاسخ:
خوش به حالت! آدم هر چی کمتر ببینه, بهتر :دی 

تصمیمو کلش کن, خونه در چه حاله؟ تمیزه؟:دی
حتی جوش هم نمیتونه مانعی بر سر راه من و زولبیا بشه :)
پاسخ:
اینجاست که زولبیا و بامیه میگه: من و این همه خوشبختی محاله :)))
:))))
پاسخ:
:دی
خونه مرتبه ولی جارو میخواد به نظرم :| 
پاسخ:
اتاق منم قربون دستت بیا یه جارو بزن :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی