Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

حتی کتاب هم حدی داره آخه -__-

چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۱۰ ب.ظ

یکی بیاد بره توی  کارت حافظه ی من و اون قسمت مربوط به نحوه ی خرید کتاب، به صورت اینترنتی رو کااامل کلیر هیستوری کنه و ما رو هم خلاص :| نامبرده یا در سایت انتشارات جنگل در حال کتاب ریختن توی سبد خریدش می باشد یا سی بوک :|

قبلنا از خونه پامونو نمی ذاشتیم بیرون دلمون خوش بود کمتر هم پامون به مغازه باز میشه و کمتر هم جیبمون خالی! الان ولی تو کنج خونه هم دیگه امنیت نیست:/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۳
حدیث

نظرات  (۱۲)

آرزو کنیم اینترنتت قطع بشه چی ؟ این کارساز نیست ؟
پاسخ:
نه من تمام مطالعات و درس خوندنام به واسطه اینترنت میره جلو! نه قطع نشه :دی
۲۳ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۲۰ آسـوکـآ آآ
باید ببندنت به تخت و تمام :|
پاسخ:
نه کارت بانکیمو ازم بگیرید کفایت می کنه :دی
قیمت کتاباش خوب بود سی بوک رو نگاه کردم . فقط یه سوال هزینه پستش چجوریاس حدودا؟ 
پاسخ:
خب هزینه اش بسته به شهر و تعداد کتابها فکر کنم متغیره! یه کاری که می تونی بکنی اینه که کتابهایی که می خوای بخری رو انتخاب کن و بفرست به سبد خرید و بعد خریدت رو نهایی کن و برو به مرحله دادن آدرس و مشخصات تا آخرین مرحله که بهت یه هزینه ی نهایی میده و تو باید پرداخت رو بزنی! 
اینجا یا تو هزینه برات معقوله و نسبت به خرید حضوری از کتابفروشی های شهرت به صرفه تره! که میزنی روی پرداخت و خرید میکنی! 
و یا نه هزینه با خرید حضوری برات خیلی فرقی نداره و یا اصلا دوست نداری بخری! که خیلی راحت دیگه ادامه نمیدی :دی
۲۳ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۰۳ جولیک ‌‌‌‌‌
سندرم دیجی کالا گرفتی:))
پاسخ:
آخ گفتی دیجی کالا -__- 
قبل از عید بود که دیجی کالا هی فرت و فرت تخفیف میزد یعنی منوباید میدیدی! چون پول نداشتم تونستم خودمو کنترل کنم اون موقع تا بالاخره دیجی کالا از سرم افتاد!! ولی الان از اردیبهشت به اینور و بعد از اون تخفیف های نمایشگاه کتابی و اینا ویر کتاب خریدن افتاده به جونم :|
۲۳ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۱۹ علی زیرایی
کلا هر خیزی از حد بگذرد بدرد نمیخوره
پاسخ:
بله بله کاملا درسته :دی
من پیشنهاد میکنم اون کارتی که رمز دوم داری رو همیشه خالی نگه دار
من فقط با این روش تونستم از خرید اینترنتی کتاب خلاص بشم
الانم زیر فشار کلی کتاب نخونده دارم له میشم :)
گفتم تا اینا رو نخونم و لذتش رو نبرم کتاب نخواهم خرید
پاسخ:
فکر کنم باید اینکارو بکنم در نهایت :/
آره منم اینقد کتاب نخونده دارم بعد باز پامیشم کتاب میخرم :||
خوب یه مدت فقط از کتابخونه امانت بگیر که هم پولتو خرج نکنی هم کتاب خوندنت متوقف نشه
پاسخ:
مسئله کتاب نخونده نداشتن نیست! اتفاقا کتاب نخونده خودم زیاد تو نوبت خوندن دارم! مسئله اینه که هی دوست دارم بخرم :| یا هی فکر می کنم بااااید بخرم :|
۲۴ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۰۸ جولیک ‌‌‌‌‌
میگم حالا که داری می خری قربون دستت یه 1q84 هم برا من بخر :))
پاسخ:
من از فیدیبو خریدمش خودم ولی نخوندمش:سوت
میخوای تو فیدیبو برات لینکش رو به عنوان هدیه بفرستم. اجالتا تا نسخه چاپیش :دی
۲۴ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۴۴ جولیک ‌‌‌‌‌
فیدیبو ندارم که من :-"
پاسخ:
نمی تونی نصب کنی؟ 
۲۴ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۰۶ جولیک ‌‌‌‌‌
چرا، نکرده م تا حالا ولی :))
کلا با گوشیم میونه م شکراب شده، دیگه هیچی نریختم روش از وقتی شروع کرد بازی دراوردن! :(
پاسخ:
ع خب حیف شد :" 
حالا هرباری که تونستی اوکی بشی, بگی برات میفرستم :)
۲۵ خرداد ۹۷ ، ۰۱:۱۳ جولیک ‌‌‌‌‌
دمت! :دی
پاسخ:
:)
راستی ببخش پست قبل رو زدم روی پیش نویس بدون اینکه کامنتهاتون رو جواب بدم!
۲۷ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۱۴ جولیک ‌‌‌‌‌
نمی بخشمت. there is a special place in hell for bloggers who draft their published posts! :ترامپ :|
پاسخ:
:))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی