Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

از جنبه های ضعیف سلامت روان در تعطیلات!

پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۲۹ ب.ظ

امروز داشتم فکر می کردم کاش تعطیلات فقط همین هفته ی بعد نبود و کاش خرداد اصلا تموم نمیشد و همچنان تعطیلات ادامه می داشت و ...!! ولی بعد یه نگاه به خودم در طول دو هفته گذشته که انداختم, دیدم که توی همین دو هفته تعطیلات دوباره وارد لوپ افسردگی و ناامیدی و خب که چی بشه و اصن چی قراره بشه شدم :| 

لذا خداوندگارا ما تعطیلات و زمان مطالعاتی نخواستیم! بیا و زودتر این هفته رو هم تموم کن و ما رو دوباره به دل جامعه برگردون تا دیوونه تر و از دست رفته تر و در خود فرورونده تر نشدیم بیشتر!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۴
حدیث

نظرات  (۱۱)

منم دیگه از هر چی تعطیلاته حالم بد میشه
پاسخ:
تعطیلات توی خونه فقط بموننده خیلی خر است -_-
۲۴ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۵۵ کروکدیل بانو
کاش تموم نشه ولی خرداد...من شیش هیچ از برنامم عقبم ولی...به دو هفته تعطیلات که نه،از کار افتادن کائنات نیازمندم :'(
پاسخ:
خب در واقع نه به خواست منه که میگم تموم بشه زودتر و نه خواست تو که تموم نشه!! ماییم و یک هفته در واقع :/ 
دلداری رو حال کردی :دی

تعطیلاتی که حسابی خوش بگذره یک ماهش هم کمه :))
پاسخ:
اون که آره ولی اینروزها تعطیلات ها هم دیگه قلابی و چینی شدن :/
۲۴ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۴۰ گمـــــــشده :)
تعطیلات توی کوه باشی و سفر خیلی خوبه
پاسخ:
آخ گفتی , اصن من سفرم آرزوست *__*
۲۴ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۴۴ فرزانه شین
وای وااای منم تعطیلات از یه حدی که بیشتر میشه حوصلم به شدت سر میره و کسل میشم...
پاسخ:
من دیگه داره از سر رفتگی حوصله و کسلی پا فراتر میره :|
حالا من چیکار کنم که پدر اینا تصمیم گرفتن هفته اول تیر برن سفر شمال و منم کلاسام شروع میشه -_-
فقط امیدوارم مدیرمون با مرخصیم موافقت کنه و ضمن اینکه برام جایگزین نیاره 😭
میدونی با خودم چی میگم و چجوری دلداری میدم؟ : ))
میگم هفته اول تیر مثل هفته اول مهر کلاسا معمولا تق و لقه و برگزار نمیشه 😁
حالا شانس منو میبینی از همون روز اول شروع میشه :/ :|
پاسخ:
اینجاست که میگن اگه شانس داشتم اسمم شمسی بود :))
معمولا تعطیلات برای اونایی که به بی‌فعالیتی و استراحت مطلق می‌گذرونن بعد یه مدت آدما رو دچار بی‌حاصلی می‌کنه و احساس پوچی رو به دنبال داره
پاسخ:
والاع من از فردای روز اول تعطیلات یا به عبارتی روز دوم تعطیلات رو در حال بکوب درس خوندن بودم! 
بیرون نرفتن و فقط توی خونده موندن عامل همه چیزه به نظرم :/
معمولا تعطیلات برای اونایی که به بی‌فعالیتی و استراحت مطلق می‌گذرونن بعد یه مدت آدما رو دچار بی‌حاصلی می‌کنه و احساس پوچی رو به دنبال داره
والاع 😂
پاسخ:
:دی
۲۶ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۳۶ سنجاب کوچولو
!
۲۷ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۵۸ مهدی صالح پور
خیلی تنهایی هم خوب نیست...
پاسخ:
اصلا خوب نیست در واقع :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی