Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

Three points

شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۴۶ ق.ظ

+خوابم نمی بره! و مطمئنم تا صبح همچنان خوابم نخواهد برد! درحالیکه فردا اولین روز کاری بعد از تعطیلات و شروع ترم جدیده! توی اینستاگرام همینجوری داشتم الکی می چرخیدم از زور بیکاری , سرکی توی قسمت فعالیت های دوستان کشیدم! یکی از همکارها همین سه ثانیه پیش چند تا عکس لایک کرده بود! به شششدت خوشحال شدم فقط خودم نیستم فردا با بدبختی می خوام صبح پاشم برم سر کلاس :دی [آیکون خبیث درون] 


+چند روز پیش یادتونه یه پست نوشتم؟ که ولی فردای روز انتشار, پیش نویس شد! همون که گفته بودم به خاطر چند تا حرف از جانب من, دوستم انصراف داده و زده زیر همه چیز!! 

لحن پیام هاش همه تلخ بود! یه جوری که تو هم برو به درک! برای یک روز ناراحت بودم! برای یک روز واقعا می خواستم همونجوری که خودش می خواد لج کنم و برم که برم! ولی نمی دونم چی شد, ترسیدم! ترسیدم نکنه بازم این کارها و حرف هاش ناشی از یه فشار عصبی بزرگ باشه و داره طبق عادت آدم هارو از خودش دور می کنه چون دیگه زورش به جایی نمی رسه! 

دوباره بهش پیام دادم! ِگفتم لاقل بیا ببینمت! بیا باهات حرف بزنم! و اومد! و اومد و گفت و گفت و گفت و گفت ! 4 ساعت فقط شنیدم! چقدر احمق بودم که واقعا فکر میکردم همچون دلیل مسخره ای پشت جا زدنش باید باشه! چه خوب که اصرار کردم تا ببینمش.

وقتی تصمیم می گیرید بعضی آدم ها رو به زندگیتون راه بدید, وقتی مطمئن شدید! پس مثل خواهرتون, مثل برادرتون, مثل مامان و باباتون دوسشون داشته باشید! حتی توی تلخ ترین روزهاشون و تلخ ترین شکل رفتارشون و تلخ ترین لحن حرف هاشون, همچنان کنارشون بمونید.


+ملی و راه های نرفته اش رو هیچ وقت نبینید! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۲
حدیث

نظرات  (۹)

۰۲ تیر ۹۷ ، ۰۷:۳۹ آسـوکـآ آآ
چقدر خوب که حال جفتتون خوبه

ملی خیلی بد بود...
پاسخ:
خب با وجود درد و دل کردن ها, بازم حالش خوب نشد! فقط من فهمیدم اصل قضیه چی بوده :/ همچنان از بار عظیم مشکلات چیزی کم نشد متاسفانه!!

من تازه کامل هم ندیدمش, هی تیکه تیکه زدم رفت جلو! برای همون حد هم داغون بود :/
منم یکمشو دیدم همش داد می زدن مثل همه ی فیلمای ایرانی که فقط داد می زنن.
پاسخ:
نه بابا کجا همه فیلم های ایرانی داد می زنن :/ 
من میفهمم احتمالا اون دوستت چش بوده چون یه دوستی دارم که در همین حد اوضاعش داغونه و وقتی میزنیم همدیگه رو له میکنیم فرداش باز اصرار میکنم ببینمش و وقتی میاد و حرف میزنه میفهمم اصلا تقصیری نداره
ملی رو قبلا دیدم نمیدونم چرا میگی نبینیم
پاسخ:
نه خب دعوایی پیش نیومده بود! فقط داشت یه جورایی منو ناراحت و دلسرد می کرد که منم ازش دست بکشم! چون خیلی وقت نیست که همدیگه رو می شناسیم و منم به یه شناخت کامل ازش نرسیدم! و تقریبا نزدیک بود کامل ارتباطمون قطع بشه *__* 

ملی درسته یه فیلم اجتماعیه! درسته همچین مشکلی رو خیلی از زن ها هنوز دارن! ولی خیلی چرت و باورناپذیر بود از نظر من :/ و فقط بیخودی اعصابم خرد شد!!
متاسفانه توی این یه مورد فلجم و اگه کسی از چشمم بیوفته دیگه هیچ‌جوره نمی‌تونم باهاش ارتباطم رو ادامه بدم.
پاسخ:
خب بستگی داره به شخص و کاری هم که انجام میده! گاهی آدم ها تلخ میشن و بد میشن چون فشار زیادی روشونه, چون مشکلات زیادی دارن! اینجا برعکس ماییم که داره معیار وفاداری و با مرامیمون سنجیده میشه! امروزه روز آدم های کمی گوش شنیدن حتی مشکلات بقیه رو دارن! چه برسه به اینکه با مشکلات بقیه همراه هم بشن!! 

ولی خب تو مواردی که آدم ها چهره ی واقعیشونو نشون میدن و کلا از روی ذات بد و بدجنسی باهات رفتار می کنن, که صد در صد قطع رابطه بهترین کاره!
آره بابا ملی و راه های نرفته اش مزخرف ترینه :/ ینی این طوری که من مریض بودم نمیتونستم پاشم، داشتم برای گذران وقت می دیدمش. بعد توی اون حالت هم تا چند ساعت اعصابم خوردِ خورد بود که چرا وقتمو تلف کردم. ینی میتونه وقتِ تلف شده رو هم تلف کنه. :/ 
پاسخ:
آره منم خیلی اعصابم خورد شد! 
بعد چون انگار یه جور مصنوعی ملی رو گذاشتن وسط یه عالمه مشکلات وحشتناک زناشویی :/
۰۲ تیر ۹۷ ، ۲۱:۳۳ زهرا یگانه
الان سوالی که پیش اومده اینه که "قسمت فعالیت دوستان در اینستاگرام" دیگه چه صیغه ایه؟ :)) :/
پاسخ:
:))
خب این حالا اسمیه که من خودم روش گذاشتم :دی
اون قسمت قلب رو که میزنی که هرکسی لایک کنه و کامنتی برات بذاره و یا منشن کنه, توی قسمت you میاد و اگه تو بری توی قسمت following جاییکه نشون میده بقیه کیا رو لایک کردن و فالو کردن به تازگی .
۰۳ تیر ۹۷ ، ۱۰:۰۸ حامد سپهر
ملی خیلی فیلم ضعیفی بود

بعضی وقتا آدما دنبال دوتا گوش میگردن تا خودشونو سبکتر کنن باید شنونده های خوبی باشیم
پاسخ:
خیلی مصنوعی ملی رو ول کرده بودن وسط یه عالمه مشکلات وحشتناک! جوریکه فقط اعصابت داغون میشد :|

ولی خیلی سخته فقط شنیدن مشکلات بقیه و بعدها قضاوت نکردن...
۰۳ تیر ۹۷ ، ۱۴:۰۰ مهدی صالح پور
چرا؟ (درباره ندیدن ملی و راه های نرفته)
پاسخ:
خیلی ضعیف و مصنوعی بود فیلم... 
وگرنه اصل داستان که درسته و می تونه برای خیلی از زن ها اتفاق افتاده باشه و یا در حال اتفاق افتادن باشه ... 
متاسفانه دیدیم :|
پاسخ:
چرا میسازن فیلماشونو اینجوری :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی