Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

دلم دیگه طاقت نداره, داره کم میاره

جمعه, ۱۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۶:۰۳ ب.ظ

+راز موفقیتتون در 4 ساعت توی اتوبوس خانم و ساکت و آروم نشستن چیه؟ واقعا چیه خب؟ :|

من نمی تونم خب *__* 

بغلیمو قششنگ معلومه کلافه کردم(توی اتوبوس)

++ چرا هیچ وقت یادم نمیره همیشه می گفتی بعد از بستنی , فقط آب می چسبه.

+++ در راستای عنوان بگم که: هندزفری صندلی بغلیمه که صداش داره میاد :| 

++++پرونده ی دومین تهران نیز یک ساعتی دیگه مونده که بسته بشه! اینبار رو میشه حتی اولین سفر مستقل هم به حساب آوورد :) 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۵
حدیث

نظرات  (۱۳)

من دیروز پرونده‌ی اولین سفر مستقل تهرانم رو بستم ^_^
پاسخ:
ع تو هم ^___^
۱۵ تیر ۹۷ ، ۱۸:۴۹ آسـوکـآ آآ
واقعا راز موفقیتشون چیه:-|
پاسخ:
به خدا :|
نه چیزی خورد نه تکونی خورد نه پیاده شد !! هیییچییی :| اونوقت من :سوت
۱۶ تیر ۹۷ ، ۰۰:۳۶ פـریـر بانو
من امسال کلی 4 یا 5 ساعته تنها نشستن تو اتوبوس داشتم. به آهنگ گذشت و خواب و دیدن قشنگی‌های کندوان و جاده چالوس و گاهی هم حوصله‌ی سر رفته :) ولی می‌چسبه این تنهایی سفر رفتن... نه؟
پاسخ:
منم یا تو اینترنت بودم یا آهنگ گوش دادم و یا خوردم :/ 
ولی در کل سخته مدت طولانی توی اتوبوس و سخت تره اگه اتوبوس vIP نباشه :/ 
آره خیلی حس خوبی بود, مخصوصا قسمت هایی که خودم تک و تنها باید یه مسیری رو پیدا می کردم, اونم توی تهران و اون شلوغی! اونم من که تا حالا هیچ جا تنها نرفته بودم :دی
از این همش وول بخوریایی تو :|
پاسخ:
آره دقیقا :))
بنده دوازده-سیزده ساعت رو بدین شکل، خانومانه، طی میکنم هربار که میرم شهر دانشجویی و برمیگردم.
جوری بود که بار آخر، وقتی رسیدیم، خانومِ پشت سریم زد رو شونه‌م گفت پاشو دیگه رسیدیم :| جایی هم که اتوبوس نگه داشت، راننده‌هه به زور بیرونمون کرد گفت میخوایم درو ببندیم. وگرنه من جام خوب بود :دی
رمزش خستگیه! که دور از جان بری کما قشنگ از شدّتِ خواب :|
پاسخ:
تو. احیانا همون دختره که کنار من نشسته بود نبودی؟ :| 
خب چه وضعشه تکون بخورید, خب :||
۱۶ تیر ۹۷ ، ۰۹:۳۲ زهرا یگانه
پیشنهادم اینه که ۲۳ ساعت توی اتوبوس بشینی و از نظر ماتحت تخت بشی اون وقت همچین گلایه ای از ۴ ساعت راه نمی کنی. (نگارنده در اتوبوس به سر می برد-_- :D )
پاسخ:
اووووه 23 ساعت :| 
آدم نموده میشه که *__* 
الان چوطوری, رسیدی؟ :دی
۱۶ تیر ۹۷ ، ۱۱:۰۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
4 ساعت؟؟ نمیتونیم واقعا! یعنی بدون سرگرمی نمی تونیم!
پاسخ:
من بدون خوراکی نمی تونم بیشتر :| 
برای برگظت وقت نکردم که برم برای تو راه آذوقه بخرم *__*
۱۶ تیر ۹۷ ، ۱۲:۲۴ مهدی صالح پور
:)
کتاب خوندن و با گوشی چرخ زدن توی دنیای بازی و کتاب و...، باعث میشه چهار ساعت چیه؟ چهل ساعت هم آروم بشینه توی اتوبوس!
پاسخ:
حالا من نمی تونم, مگرررر خوراکی باشه :دی 
۱۶ تیر ۹۷ ، ۱۳:۱۷ حامد سپهر
چرا همه این فصل رو واسه تهران گردی انتخاب کردن؟ تو ضل ، ذل ، زل ، ظل آفتاب و گرما:))
پاسخ:
تهران گردی نبود! بیشتر وورک شاپ و آزمون بود !
اتفاقا همین دو سه روز پیش بود منم سوال شده بود برام که ضل ، ذل ، زل ، ظل آفتاب !!؟؟ :))

من هنوز حالم گرفته س بابت اینکه نشد ببینمت :( و امیدوارم این قضیه اولین سفر مستقل منو رقم بزنه :)))
قبل عید قرار بود این سفر رقم بخوره البته -_- 
پاسخ:
آررررره تروخدا تو هم بیاااااا *___* 
کاش اصن نزدیک بودیم :( 
چقدر بده این همه دوریم -_-
شروع کردم به وبگردی و تا الان حدود هشت نه تا وبلاگ خوندم 
چه قدر همه مون از سفر و اتوبوس و قطار و بی ار تی حرف زدیم:) چه خوب!
و اینکه من معتقدم عده زیادی از ما بلاگرا کاملا شبیه هم پیش میریم:) یهو همه میریم سفر 
یهو همه میام:-D :)))
پاسخ:
ای خدا منو بکشه :|
چرا کامنت تو این وسط بی جواب مونده عجیجم *___*
سفر تنهایی با اتوبوس بر میگرده به دوران سربازی، فقط موقع رفتن به خونه عجله داشتم :)
پاسخ:
اصولا سفر رفتش بیشتر از برگتش به من خوش میگذره :/
فدااا سرت بابا:) 
پاسخ:
ماچ بهت :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی