Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

So what!!

شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۰۵ ب.ظ

احساس و اشتیاق و باورم رو به وبلاگ نویسی از دست دادم!! به نظرتون خوب میشم؟ 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۳
حدیث

نظرات  (۲۴)

۲۳ تیر ۹۷ ، ۲۱:۰۹ محبوبه شب
منم نسبت به وبلاگ بی حوصله شدم.
پاسخ:
:(
۲۳ تیر ۹۷ ، ۲۱:۲۸ پشمآلِ پشمآلو
حتی اگه دوس نداری بهش تعهد داشته باش و بنویس چون ننویسی رفته ک رفته
پاسخ:
مگه زندگی زناشوییه :دی
اره . خوب میشی 
پاسخ:
مرسی :دی
۲۳ تیر ۹۷ ، ۲۱:۴۶ کروکدیل بانو
یه موج فصلیه...میگذره :)
پاسخ:
خدا کنه پس زودتر بگذره!
البته که بارها شده که دوست داشتم مدتی ننویسم ولی نمی دونم این بار چرا اینقدر کشش دار و طولانی تر شده احساسم :(
۲۳ تیر ۹۷ ، ۲۱:۵۴ شهـــ ـــرزاد
مام احساس و اشتیاق و باورمون رو از دست دادیم. تو مرحله‌ی انکاریم الان داریم مقاومت میکنیم :|
پاسخ:
ای بابا :|
بستگی داره به روحیه هر کسی. این حس ممکنه آخر وبلاگ نویسی یه نفر باشه، اما استراحتی برای شروع مجدد و پرشور یه نفر دیگه.
پاسخ:
دومی رو بیشتر ترجیح میدم :/
از دیشب که فهمیدم امیر و میرزاده خاتون وبشونو حذف کردن و رفتن منم به حس تو دچار شدم
پاسخ:
از روزی که گفتی منم باور نمیشه که رفتن این دو تا :|||||
@شباهنگ
من به جولیک گفتم این دوتا نیستن یه چیزی شده گفت نه بابا کوتاه مدته برمیگردن
واقعا که...
همینجا بهتون میگم
وای به حالتون بذارین برین اونم بی خبر
فوشام پش سرتونه
پاسخ:
می فرمایند که خود شباهنگ تو چند تا کامنت بعد تر که خودت کجا رفتی شما؟
آره بابا. من شخصا هر چند وقت یبار یکی دو ماه ول میکنم میرم :))))
اتفاقا به نظرم کیفش به اینه که هروقت نوشتنت میاد بنویسی 
پاسخ:
باوشه :دی
۲۳ تیر ۹۷ ، ۲۳:۴۹ حامد سپهر
فکر کنم یه حس گذراست
پاسخ:
آره خب قبلا هم بوده حس بی علاقگی ولی اینبار خیلی دیگه داره طولانی میشه :/
Me too...
چند وقته به حذف کامل فکر میکنم
پاسخ:
من از اینکه هیچ وقت وبلاگم رو حذف نخواهم کرد یه جورایی اطمینان صد در صد دارم! 
حالا انگیزه درسته هی میره و میاد و گاهی هم هرچی میشینی میبینی نمیاد :| ولی خب آخه حذف کنی و بری که چی بشه !!
اکثراً این مشکل رو دارن، حتی خودم؛ یه مدت استراحت بکنید ان شاءالله که خوب می شید.
پاسخ:
تجویز پزشکیه انگار :دی
۲۴ تیر ۹۷ ، ۱۱:۲۲ بانوچـ ـه
فکر میکنم همه گاهی دچار این حس میشیم... یه کم فاصله بگیر، بعد از اون مدتی رو فقط به خوندن وبلاگ ها بگذرون و چیزی ننویس... کم کم حس نوشتن برمیگرده
یعنی امیدوارم که اینطور بشه
پاسخ:
اتفاقا اینجا شاید به زور یه چیزی گاهی دلم بکشه بنویسم ولی بقیه وبلاگ ها رو اصلا خیلی وقته نخوندم :دی
من هم یه مدت این حس رو پیدا می کردم اما بعد از یه مدت فاصله خوب می شدم ولی من الان دوباره دچار این حس شدم و فاصله هم گرفتم و خوب نشده! نمی دونم چرا؟!
بستگی داره تو کدوم مرحله باشی!
پاسخ:
مگه چند مرحله داره؟ :دی
یه مدت بایستی تعطیل کرد تا یه اتفاقی بیفته که بخوای بیای اینجا بگی.
پاسخ:
اتفاقا اینقد داره اتفاقات میفته ولی هیچ کدومو نیومدم بنویسم :/ 

۲۴ تیر ۹۷ ، ۱۶:۱۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
آره:-)
پاسخ:
خب خیالم راحت شد :دی
۲۵ تیر ۹۷ ، ۰۴:۰۲ آسـوکـآ آآ
یه حسه موقته
میگذره واقعا :-)
پاسخ:
خدا کنه زودتر پس بگذره دیگه داره خیلی لوس و طولانی میشه :/
@بنفشه
خودت چرا حذف کردی؟ کجا رفتی؟ لعنتی من هیچ آدرس دیگه‌ای ازت ندارم :( به تلافی همه‌تون یه روز یهویی میرم ببینم چه حالی می‌شین :|
پاسخ:
مثل اینکه نرفته, آدرس عوض کرده!! 
شما فعلا نرو یهویی حتی شده یه روزییی :|
نمدونم!
پاسخ:
صداقتت مرا مُرد :دی
۲۷ تیر ۹۷ ، ۱۶:۰۹ مهدی صالح پور
وبلاگ نویسی دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره. برمیگرده حالش.
پاسخ:
ایشالا
وای خدا:)))
من آدرسو عوض کردم فقط
اگه دنبال کنندم میبودی بو نمیبردی اصن:دی
چون با اینوریدر میخونی قطع شدی
الان میفرستم برات
+آدرس رو مجبورم به دلایلی عدم نمایش کنم تو کامنتای عمومی
پاسخ:
چه تاپ سیکرت :))
۲۸ تیر ۹۷ ، ۱۴:۰۸ پشمآلِ پشمآلو
فرقی نداره:دی
پاسخ:
:))
زیاااااااد :دی 
پاسخ:
:دی
به نظر من خیر
چون نوشتن در وبلاگ باید بر ارزش دوطرفه استوار باشه
نه روزمره نویسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی