Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

کاش هر روز پنج شنبه بود

شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۳۹ ق.ظ

پنج شنبه پر از انتظار برای چیزهای خوبه! انتظار دیدن سه قلوها! انتظار تموم شدن هفته کاری و یه خواااب بدون محدودیت و آلارم ببدار باش! با طعم یکی دو اپیزود سریال! 

ولی جمعه! اولش با ته مزه ی خوبی که از ذوق و انتظار های پنج شنبه به جا مونده خوبه, ولی تهش که رنگ و مزه ی شنبه رو بیشتر و بیشتر به خودش می گیره, تلخ تر و گند تر میشه! 

بعد از مدت هااا دوباره طعم بیخوابی رو دارم می چشم! یه دلشوره ی گند و مزخرف هم این وسط به دلم افتاده! 

هفته ی آخر ترم (هفته ی پیش رو) حس دور آخر مسابقه ی دو رو انگار داشته باشه, مدام با خودت تکرار می کنی طاقت بیار. فقط یه کم دیگه مونده! طاقت بیار! 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۳۰
حدیث

نظرات  (۲)

۳۰ تیر ۹۷ ، ۰۹:۴۷ حامد سپهر
حالا من طبق یه قانون نانوشته چهارشنبه ها رو خیلی خیلی دوست دارم
پنج شنبه واسه من معنی قرار میده همه ی قرارهام روز پنج شنبه س چه کاری و چه دوستانه
طاقت بیار رفیق :))
پاسخ:
چرا چون ساعت شماری واسه قرارها می کنید؟ :))

سختهههههه *__*
۳۱ تیر ۹۷ ، ۱۲:۱۲ حامد سپهر
نه بخاطر لحظه شماری واسه قرار ، چون قرار به اون معنا دیگه نیست
بلکه خود چهارشنبه برام دوست داشتنیه
پاسخ:
هوینجوری دلی پس دوست داشتنیه :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی