Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

هر چی شافل خودش صلاح بدونه!

يكشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۱۲ ق.ظ

+تا حالا شافل پلی لیستتون رو فعال کردین؟ من هیچ وقت فعال نمی کردم! دستم خورد بهش و ناخودآگاه فعال شده بود, بعد از دو سه تا آهنگ متوجه شدم ترتیب ها مثل همیشه نیست, جالبیش این بود آهنگ هایی پخش میشد که خودم همیشه ردشون می کردم! کلی آهنگ خیلیییی اصلا گوش نکرده ی قشنگ تو پلی لیستم کشف کردم :| [آیکون وی زین پس شافل را دیگر غیرفعال نخواهد کرد] 


++سیاست های آموزشگاهمون رو بیشتر مواقع درک نمی کنم! مثل الان که از دوشنبه که ترم تموم شد, اول گفتن شنبه ی هفته ی بعد (که دیروز بود) ترم شروع میشه! و خب دیروز هم رفت و امروز شد و ترم همچنان شروع نشده -_- نمی دونم چرا خب!! چرا نمیگن از اول چقدر تعطیلات داریم که آدم تکلیفش رو بدونه خب :| یه روزی که دور نیست به خاطر همین اخلاقاشون ولشون می کنم میرم یه آموزشگاه دیگه [ایششش] 


+++ توی همین تجربه ی 7 ماه کار کردن به این نتیجه رسیدم که شاغل بودن رو ادامه خواهم داد. جدای از سختی ها و محدودیت هایی که میاره ولی فکر و خیال های بیخود رو چنااان از سر آدم میندازه که به تحمل همه ی اون سختی ها و محدودیت ها میارزه! 


++++ 25 سالگی با یه سیلی حسابی شروع شد! که های خوش خیال نباش, که های هیچی تغییر نکرده! که های اگه می خوای زندگی کنی تازه اول جنگیدن هاته! که های یادت نره .... 


+++++ هیچی دیگه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۴
حدیث

نظرات  (۷)

تولدت مبارک توکای نازنین. من یکی همیشه به روزهای نیومده بسیار امیدوارم انشاءالله که روزهای 25 سالگی ات شیرین و شیرین تر باشه هر روز و هر روز.
پاسخ:
مرررررسی ^___^ 
اوهوم :) می دونی 24 سالگیم هم افتضاح کلید خورد و شروع شد ولی بعدش یک عالمه اتفاق های خوب اومد! امیدوارم حالا که 25 سالگی هم باز گند و افتضاح شروع شد ادامه اش ولی جبران کنه :دی
عجب. فق میخواستن منو از راه بندازن X( :اموجی پرررررووووو D:

+یه گزینه ای تو بعضی پلیرها هست، اون خیلی جالبناکه. مثلا تو دقیقه ی 1:20 یه آهنگی، اون گزینه رو که میزنی، یهو شروع می کنه به پلی کردن آهنگای دیگه از همون دقیقه ی 1:20 و هرکدوم رو چند ثانیه پلی میکنه و میره آهنگ بعدی. خیلی باحاله، چون آدم به ترتیب ریتم اول تا آخر آهنگ عادت کرده، اونجوری گاهی شوکه میشه و از مزایاش اینه که بعضی وقتا وجوه کشف نشده ی یه آهنگی که صدهزار بار گوشش دادی رو کشف می کنی D:
پاسخ:
می بینی ترخدا :((( 
تازه فردا مثلا باز گفتن شروع میشه ولی همچنان خبری نیست :/ 
خب کسی نمیگه چرا شروع نمیشه ولی چرااااا نمیگن خب دقیقا کی شروع میشه :|||

ع عجججججب چیزی :دی برم ببینم پلیر منم داره یا نه !! ولی چیز باحالیه ها :))
من قبلا شافل رو آدم نمی دونستم ولی به قدری این آخریا پلی لیستم واسم غیرقابل تحمل شده بود که شافل خیلی به موقع رسید و نشون داد چه چیزها که تو گوشی من هسست و من قدر نمی دونم :دی
تولدتون رو صمیمانه تبریک میگم و از خدا بهترینها رو براتون آرزو میکنم:)

اسمش رو نمیدونستم که شافله من از چند وقت پیش روی پخش رندمی تنظیم کردم بعضی وقتا یه آهنگی پخش میکنه خودم هم می مونم من کی این آهنگو داشتم:)
شاغل بودن خوبه و کلا توی اجتماع بودن و ارتباط داشتن آدم رو پخته تر میکنه وخیلی وقتا باعث میشه مشکلات رو راحتتر هضم کنی ولی شاغل موندن بسته به شرایط آینده ی زندگی داره
پاسخ:
ممنووونم :)

آآآآآره دقیقققا منم همش به آهنگ هایی برمی خوردم که از داشتنشون متجعب می شدم :دی

با توجه به ورژنی که من شاغلم در مقابل من بیکارم داره از خودش نشون میده , تو هر شرایطی از آینده واقعا تلاشمو می کنم که همچنان یک من شاغل باشم تا بیکار!!
من اکثر اوقات موسیقی هام رو با شافل باز گوش می دم. گوهر های ارزشمندی پیدا می کنم تو آهنگام که نگو:دی 
+اگه تولدته خیلی مبارک باشه امیدوارم^_^ کلا هم زیاد آدم نباید انتظار خاصی داشته باشه از تولدش! چون مثل بقیه ی روزا می مونه که اگه بخوای انتظار داشته باشی چیز فضایی ای باشه موقعیت ها و اتفاقای معمولیش هم حتی وحشتناک جلوه می کنه! چه برسه به موقعیت های بد!:) البته که همیشه استثنا هم وجود داره!
پاسخ:
چررررا واقعا من قبلا اینکارو نمی کردم :/ چررررا همه اتون اینکارو می کردید :/ 
:دی

آررره دقیقا داشتم به این جنبه هم دقت می کردم که شاید این نیست که همیشه روز تولد آدم یه اتفاقی میفته و همه چیز خراب میشه! شاید به این خاطر هست بیشتر که هی توقع داریم یه چیز خاص اتفاق بیفته و آدم ها متفاوت بشن, ولی چون این روز فقط از دید خودمون خاصه و واسه بقیه همچنان یه روزیه مثل باقی روزها و شاید چون خاص نمیشه و هییچ اتفاقی نمیفته, یه جورایی آدم خودش شذوع می کنه هر اتفاقی رو بزرگتر و گنده تر می کنه و در نهایت این تلقین به وجود میاد که عججب تولد گندی :|
ولی خب واقعا هم 25 سالگیم گند شروع شد و کلید خورد *__* 
۱۵ مرداد ۹۷ ، ۰۲:۴۹ جولیک ‌‌‌‌‌
تولدت مبارک تیچر!
پاسخ:
مرسی ^____^
تولدتون مبارک 🌹

دقیقا با این حرفت موافقم که با شافل، آهنگایی پلی میشن که تا بحال نشنیدیم و یا انقدر برامون جذاب نیستن
فقط موندم چرا هنوز حذف نکردم.

+رفتم که بحذفم :|
پاسخ:
مررسی ^___^

من از یه آهنگ سه تا دارم, یعنی سه بار دانلود شده و هر بار هم که بهش برمی خورم باز یادم میفته در این وانفسای کمبود حجم گوشی چرا ازین آهنگ باید سه تا باشه ولی همچنان حذفشون نمی کنم :|  یا یه سری ریکورد هست از واتس آپ ذخیره شده و مستقیم اومده توی موزیک هام, صدای دوستان و اینا که ریکورد فرستادن, اونام نمدونم چرا حذف نمی کنم :| 
وااقعا چرا :|| 

+برعکس تو من همچنان حس حذف کردنشونو ندارم ://
۱۶ مرداد ۹۷ ، ۲۰:۲۸ دامنِ گلدار
تولدت مبارک  :) 
شافل و شاغل :دی

ورژن بیکار من هم افتضاحه!
پاسخ:
ممنون :) 

ع چه هم قافیه :دی 
بیکاری کلا فقط فکر و خیاله -__-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی