Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

با تشکر از هوای خنک شبانگاهی

چهارشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۰۶ ق.ظ

یکی از کادوهای تولد امسالم, یه پتوی ژله ای صورتی با گل گلی های بنفش بود! و خب با توجه به اینکه الان چله ی تابستونه می خواستم تا پاییز افتتاحش نکنم, ولی می دونید که ذوق چیزهای نو هست و مسائلی ازین دست! لذا دو سه شب اول گوله اش می کردم و تو بغلم می گرفتمش و می خوابیدم, تاااااا بالاخره یونیورس دلش به رحم اومد و گردش ایام به سمت شب های خنک تغییر مسیر داد, ووو اینگونه شد که من الان چند شبه  دارم از پتوم به معنی واقعی کاربردیش استفاده می کنم :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۷
حدیث

نظرات  (۱۲)

منم ازینا دارم ^_^ اتفاقا صورتی هم هست.
آقا خییییلی باحالن
سببببببببک
نررررررم
اصن عاااااالی
پاسخ:
عااااااااااااااااره اصن اون نرمی و گوگولی بودنش یه عامل خواب آور شده واسه من :دی
آقا می دونی من همچنان دارم با پتو می خوابم، حتی در جوشترین روز این چند وقت؟ 
بسکه هی بیدار شدم و دیدم کولر روشنه و من روم باز بوده و سرما خوردم -_-
پاسخ:
ععععععع *___*
من چون طبقه ی زیرزمین سکنی گزیدم( به عبارتی اتاقم واقع شده) بدون کولر و با باز کردن پنجره ها فقط خنک و خوبه! حتی توی روز! لذا کل تابستون با پتو خداحافظی می کنم.
ولی زیر باد کولر خوابیدن با پتو هم خیلی حال میده ها :دی
مبارکهD:
من وسط تابستون هم محکم لحافم رو می چسبم به پتو هم قانع نیستم!
پاسخ:
تو مثه داداشمی :دی
۱۷ مرداد ۹۷ ، ۰۷:۰۱ پشمآلِ پشمآلو
وای همو پتو پشمالو نرما؟:چش قلبی
پاسخ:
اوهوم همو پتو پشمالو نرم گوگولی ها :))
۱۷ مرداد ۹۷ ، ۰۸:۵۵ جناب میرجمالی
پتو همیشه پتوعه حالا تو تابستون باشه یا چله زمستون 
پاسخ:
می خواستین پتو نباشه پس :دی
خیلی نرم و نیلی ان پتو ژله ای ها آدم دلش میخواد همش صورتش و بزنه بهش:)
پاسخ:
آره صورتتو فرو کنی توش بخوابی :)))
حیف نیست این خنکای شبانگاهی رو با گرما پتو خرابش کنیم:)
پاسخ:
ذوق کادوی تولد این چیزا سرش نمیشه :دی
سال پیش یا شاید قبل‌تر، و اگه اشتباه نکنم Fa Ella@ یه اصطلاحی به کار برد که وِرد زبونم شده و خیلی می‌چسبه کاربردش توی این مواقع: "یا حضرت پتو"
پاسخ:
پتوی من بیشتر ماهیتش الهه ی مقدس و ایناست ! از یه پتوی صوذتی با گل گلی های بنفش به هر حال نمیشه انتظار داشت حضرت باشه, میشه؟ :))
۱۷ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۰۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
منم یکی از این پتوها داشتم پارسال توی مسافرت افتتاحش کردم. 
آدم صبوری‌ام:-)
ژله ای صورتی با گل گلی های بنفش
ژله ای صورتی با گل گلی های بنفش
ژله ای صورتی با گل گلی های بنفش...

کدوم بزرگواری انقد فهمیم و خوش ذوق بوده همچین کادوی باحال و کاربردی و دوس داشتنی ای گرفته برات؟معرفیش میکنی به من؟بگو شیش آذر منتظرشم:دی
پاسخ:
خاله ژونم :دی 
به به پتوی نو =)))
من کلا بدون پتو خوابم نمیبره 
پاسخ:
^____^
بنفش؟ گل بنفش؟ آیا رواست چنین دلبری کردن؟
پاسخ:
بله دیگه فعلا که رواست :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی