Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

یکی از مسائلی که به شدت برام سخته نسبت بهش خنثی بمونم, اینه که توی کلاس یک نفر توسط گروهی از بچه ها یا گروهی از بچه ها توسط یک نفر مورد مسخره شدن واقع بشن, حالا چه به خاطر ضعف تو زبان و نمره و مهارت هاشون باشه یا به خاطر مسائل ظاهری و رفتاری! به شدت با همچین رفتارهایی برخورد می کنم!

مثل جلسه ی پیش که اظهار نظرهای مدام و پشت سر هم شاگرد زرنگ کلاس, راجع به خنگ بودن باقی بچه ها, در حدی کفریم کرد که عملا با بچه زرنگه وارد بحث شدم! و خب این جلسه بچه زرنگه غایب بود :( 

+یکی از ایرادات این کلاس اینه که سطح علمی بچه ها اصلا با هم یکسان نیست! و همین خیلی مشکل ایجاد می کنه! شاگرد زرنگه صبور و فروتن نیست و باقی هم درسته ضعف دارن ولی خب اومدن کلاس که همین ضعف ها رو برطرف کنن دیگه!!حالا اینجا نه اون شاگرد زرنگه مقصره و نه این بچه های ضعیف تر! ولی خب سیستم آموزشگاهیه و هزار و یک نمیشه و اما و اگر!

++ به عنوان یک معلم زبان با یک سال سابقه ی تدریس بهتون پیشنهاد می کنم که هیچ وقت برای یادگیری زبان به آموزشگاه ها مراجعه نکنید! خیلی کم پیدا میشن آموزشگاه هایی که سیستمی بر پایه ی یادگیری موثر داشته باشن! اصلا همینکه برای تموم کردن یک کتاب و یا بخشی از یک کتاب یک تعداد جلسه مشخص قرار داده میشه یعنی عیب!! سعی کنید برای یادگیری زبان یه گروه تشکیل بدید و خصوصی کلاس بردارید! خلاصه که از ما گفتن.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۵
حدیث

English-Teacher

نظرات  (۲)

به نظرم میتونستید خصوصی با شاگرد زرنگه صحبت کنید:)
پاسخ:
می دونی خب مسئله اینه که داره توی کلاس که تو معلمشی وقت و بی وقت به باقی توهین میشه و ضعف هاشون به رخشون کشیده میشه و خب تو می تونی بعدش شخص خاطی رو خصوصی بازخواست کنی ولی یه نگاه که به اینور قضیه میندازی با خودت میگی پس حق این سمت چی میشه! پس این میشه که گاهی وقت ها اینجوری واکنش نشون میدی!! 

و اتفاقا بعد از کلاس می خواستم برای دلجویی ازش باهاش صحبت کنم و بهش بگم که رفتارش چقدر اشتباه بوده و باید هر دو طرف قضیه رو ببینه و خلاصه ازین حرف ها!! ولی خب موضوع اینه که مدیر آموزشگاه خیلی توی این مسائل دخالت می کنه و چون کلاس ما آخرین کلاس بود و اوشون هم پشت در کلاس منتظر نشسته بود تا ما کلاس رو تموم کنیم و اونم اموزشگاه رو ببنده, نخواستم اونو وارد جریان کنم! و همین شد که به دلجویی نکشید! 
۱۶ آبان ۹۷ ، ۱۶:۵۴ آسـوکـآ آآ
من خودم دانش آموز بودم تجربه ش کردم تو کلاس زبان
یه همکلاسی داشتیم با تلفظ خیلی خوب که همه بچه هارو مسخره می کرد.
از ترم هفتم هشتم که از آموزشگاهمون رفت، اصلا جو کلاس آروم شد و همه تونستن در حدی که معلم می خواست و یا حتی بیشتر خودشون رو نشون بدن.
به نظرم کار درستی کردی که باهاش برخورد کردی :)
پاسخ:
برخورد که درست و به جا بود!! ولی خب از طرفی هم نمی خوام که این بچه به خاطر این مسیله اشتیاق به یادگیریشو از دست بده و یا کلا دیگه کلاس نیاد!! :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی