Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

باید از همه اشون نمره کم می کردم -_-

دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۲۲ ب.ظ
همیشه گفتند که هر کسی هست و سلیقه ی شخصی اش! ولی من شرمنده ی این یک اصل هستم, چرا که اگر آدمی باشید که فقط توی کل زندگیتون آهنگ پاپ گوش دادید و فقط فهیمه رحیمی و جوجو مویز خونده باشید, من خیلی رک میگم که ازتون خوشم نمیاد :|
خب شاید سوال پیش بیاد که حالا نامبرده دلش از کجا خون است که اینجور لج کرده؟ *__* از اینجا که هفته ی پیش مبحث درسی انواع مختلف آهنگ ها بود و به متال که رسیدیم, به راک که رسیدیم و به فولک که رسیدیم و به جز که رسیدیم و به کانتری که رسیدیم و به کلاسیک که رسیدیم و به خلاصه هر چیزی که رسیدیم به غیر از پاپ و هر نمونه ای که از هر کدوم توی کلاس پخش کردم تا درس کمی جنبه ی ملموس تر پیدا کرده باشه و نه فقط ردیف کردن ژانرهای مختلف! همگی قیافه ها رو کج و کوله کردند و گفتند اینا دیگه چیه و یا خندیدند و مسخره کردند :/ 
حالا بپرسی از خواننده های مورد علاقه اشون, می شنوی: بهنام بانی, حامد همایون و .... -__- 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۶
حدیث

نظرات  (۲)

۲۶ آذر ۹۷ ، ۲۰:۴۸ زری الیزابت
تمام دوستای من همینجورین و من دارم ذره ذره کنارشون فرسایش پیدا می‍‌‎کنم:|
پاسخ:
بریزشون دور :دی
۲۹ آذر ۹۷ ، ۲۱:۵۸ زری الیزابت
ترس تنهایی و تجربهٔ دوبارهٔ گذشته نمی‌ذاره
پاسخ:
امیدوارم یه روزی بتونی دوست های خوب پیدا کنی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی