Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

اگر بلاگر نمی شدم ...

جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۳ ب.ظ

تا حالا به این فکر کردین که آیا بلاگر شدنتون تاثیری توی زندگیتون داشته یا نه؟! و آیا به این فکر کردین که اگر بلاگر نمی شدین زندگیتون متفاوت می شد!؟ یا چیزی رو یه چیز مثلا با ارزش رو از دست می دادین؟! 

من اگر بلاگر نمی شدم, حتما هنوز هم به دوستیم با اشخاصی که اصلا شبیه خودم نبودن ادامه می دادم و هیچ وقت معنی دوست واقعی رو داشتن رو نمی فهمیدم! 

من اگر بلاگر نمی شدم یقینا همچنان همون حدیث ده سال پیش می بودم که راجع به هیچ چیزی در حد دو خط هم نمی تونست بنویسه! 

اگر بلاگر نمی شدم نه با فیلم و نه آهنگ و نه کتاب خوب آشنا نمی شدم! یحتمل همچنان خواننده ی مورد علاقه ام مسیح و آرش ای پی و نویسنده ی مورد علاقه ام جوجو مویز و فیلم و سریال های کره ای ترکیه ای قوت غالبم می بودن!

اگر بلاگر نمی شدم صد در صد منم الان یه دونه ازین پیج های زرد و چرت نویس اینستاگرام رو داشتم و خودمم با هر موج جدیدی سوار بر موج و جمعیت می شدم!!

من اگر بلاگر نمی شدم, چی می شدم, یقینا لیست بلند بالایی می تونه باشه! همینقدر هم که گفتم می تونه نشون بده که بلاگر بودنم همیشه چقدر برام مهم بوده و چقدر اون بلاگر درونم و عضوی از بلاگر ها بودنش رو دوست دارم :) حتی اگه دیگه حال و هوای وبلاگ نویسی مثل قدیم ها نباشه, حتی اگه حال و هوای بلاگر درون خودمم مثل قدیما نباشه!

+شما چی؟ 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۳۰
حدیث

نظرات  (۸)

۳۰ آذر ۹۷ ، ۲۳:۵۱ آسـوکـآ آآ
من هم حتما با کلی نویسنده ای که حقشون بود کتاباشون چاپ شه آشنا نمی شدم.
و البته کمتر کتاب خونده بودم و باید در به در دنبال کتاب خوب می گشتم. :)
پاسخ:
اوهوم منم قشنگ سلیقه ی کتابخونیم و فیلم بینی و موزیکم یه شکل درست و خوب به خودش گرفت توی این سالها ^__^
من احتمالا خودکشی کرده بودم! چون توی یه دوره‌ای خیلی فشار روانی متحمل می‌شدم و تنها راه برای کم شدنش، نوشتن بود. 
دوستامم نگم دیگه :دی
و خب شغل فعلیم و شغل پاره وقتم رو هم مدیون بلاگستانم یه جورایی، حداقلش اینه که ترس از نوشتن ندارم 
پاسخ:
چقدر ما به وبلاگ هامون مدیونیم پس :)
چقدررر خوب تر که وبلاگ هامونو داریم ^__^
۰۱ دی ۹۷ ، ۰۰:۴۳ بوبک جان
من نیز همه ی این هایی که گفتی و چیزی که خیلی بیشتر خوشحالم بابت بلاگر بودنم کلی دوستای خوب و شناخت بیشتر خودم و اشنا شدن با افکار و سلیقه های متفاوت و خیلی چیزهای خوب دیگه :)

پاسخ:
بسیار هم خوب :)
۰۱ دی ۹۷ ، ۰۱:۱۰ دلارام 🌻
اگر وبلاگ نداشتم شاید دوست داشتن رو حالا حالا ها تجربه نمیکردم..:)
پاسخ:
از طریق وبلاگ آشنا شدین؟ :))
۰۱ دی ۹۷ ، ۰۱:۵۳ 🦉 شباهنگ
منم تا حدودی مثل توئه نظرم
پاسخ:
: های فایو
۰۱ دی ۹۷ ، ۰۸:۵۵ حامد سپهر
سوای وبلاگ نوشتن وبلاگ خوندن یه پنجره ی وسیعی به دنیای اطرافت باز میکنه که هیچ جای دیگه این امکان وجود نداره نه تلگرام با پیامهای تکراری و بیشتر دروغش و نه اینستا با عکسهای فتوشاپی و کپشنهای دروغش این قابلیت رو نداره ، شما اینجا با آدمهایی با تفکرات و سلایق و هدفهای متفاوتی روبرو میشی که هر کدوم حرفی برا گفتن دارن و یه نمونه کوچک شده از دنیای واقعیه و فیک نیست
پاسخ:
حالا من در تمام سال های وبلاگ نویسیم خیلییی کم وبلاگ خونی کردم! یه تعداد وبلاگ محدود و یه دایره ی محدود رو فقط! و می دونم خوب نیست و باید بیشتر بخونم ولی هیچ وقت از پسش برنیومدم :/   :دی
۰۱ دی ۹۷ ، ۲۳:۳۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
حتی اگه خیلی‌ها بذارن و برن و خون به دلمون بکنن:-(
پاسخ:
رفتنی ها همینطور که از اسمشون معلومه رفتنین دیگه :) 
با خاطره هاشون خوش باش :) 
((:منم اگه بلاگر نمیشدم  توی بیان قطعا همینطوری میشدم  قبلا تو بلاگفا بودم همه پستاموکپی میکردم |: و هیچ تاثیری روم نداشت ولی واقعابچه های بیان و فضاش منوباکلی چیزای خوب اشناکرد خوشحالم بسیار که سه چهارسال اینجام((':
پاسخ:
منم اون اوایل که شروع کرده بودم یکی از این وبلاگ زرد ها داشتم :دی ولی کم کم دوستی با خوبان روم تاثیر گذاشت و به راه راست هدایت شدم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی