Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

توکا ماندن یا نماندن؟؟!!

پنجشنبه, ۶ دی ۱۳۹۷، ۰۲:۱۱ ب.ظ
از توکا به حدیث تغییر اسم بدم؟ گم نمی کنید منو؟ به عنوان مخاطب دچار بحران هویتی نمیشید؟ :دی 
(نظرسنجی هم فعال است)
موافقین ۹ مخالفین ۳ ۹۷/۱۰/۰۶
حدیث

نظرات  (۱۵)

۰۶ دی ۹۷ ، ۱۴:۱۴ آسـوکـآ آآ
گم نمی کنیم :دی 
پاسخ:
خیلیم خوب :))
۰۶ دی ۹۷ ، ۱۴:۳۵ بوبک جان
اتفاقا من بیشتر به حدیث واسم آشنایی. توکا رو یادم میره یه وقتا که تویی :دی
پاسخ:
دورهمی اومده بودی؟ 
۰۶ دی ۹۷ ، ۱۴:۵۴ خانومی ...
گم نمیکنیم :)))
پاسخ:
خدارو شکر :))
۰۶ دی ۹۷ ، ۱۶:۳۷ 🦉 شباهنگ
اگه دوست داری اسمتو عوض کنی عوض کن
عادت می‌کنیم به اسم جدید
پاسخ:
احساس می کنم توکا دیگه خودم نیست! از اینکه خودمو توکا بدونم یه حس غریبه گونه ای بهم دست میده.
خیر گم نمیکنیم
پاسخ:
:)
۰۶ دی ۹۷ ، ۱۷:۱۵ پشمآلِ پشمآلو
توکا کیه؟ من کیم؟ اینجا کجاست؟:دی
پاسخ:
اگه فهمیدی به منم بگو :دی
۰۶ دی ۹۷ ، ۱۷:۵۷ زنبورِ ملکه
حدیث ملموس و حتی ملوس تره😂
ضمن اینکه من اصلا فلسقه توکا رو نمیدونم چی هستش!
پاسخ:
همین چون فلسفه ای نداره و ارتباط عمقی و قلبی و معنایی باهاش ندارم می خوام دیگه توکا نباشم! 
و حدیث ملموس تر باشم :))
۰۶ دی ۹۷ ، ۱۸:۰۵ امید ظریفی
اولین‌باری که اسم شما جلوی روم اومد، توی دورهمی نمایش‌گاه کتاب بود که هولدن داد زد: تو کاااااا، حدیییییییث! دیگه از اون به بعد هرموقع کلمه‌ی "تو کا" رو می‌بینم ناخودآگاه "حدیث" هم با صدای بلند بعدش می‌آد! (-:
پاسخ:
:))
۰۶ دی ۹۷ ، ۱۸:۰۹ گمـــــــشده :)

هر طوری توکا راحته

ولی راستش من فقط می تونم با توکا پیدات کنم

:))


پاسخ:
خب خودم با حدیث راحتترم :))
منم  همونکه بوبک جان گفت :))
پاسخ:
خیلی هم خوب :))
۰۶ دی ۹۷ ، ۲۱:۴۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
عنوان رو دیدم، فکر کردم میخوای بگذاری و بری! با توپ پر داشتم میومدم که...
هر جور راحتی:-)
پاسخ:
نه بابا من بخوام نباشم هم! خیلی بی سر و صدا و نرم نرم دیگه نمیام بنویسم :دی
۰۷ دی ۹۷ ، ۰۸:۳۵ حامد سپهر
ما دستختت رو میشناسیم اسمها زیاد هم حقیقی نیستن اینجا:)
پاسخ:
:)
۰۷ دی ۹۷ ، ۱۱:۵۹ جولیک ‌‌‌‌‌
من هر کجا رفتم تهش برگشتم به جولیک. تجربه شخصیم اینه که همون اسمی که خواننده های اولیه م باهاش آشنا شدن باهام، موندگار تره.
پاسخ:
توکا برای خودم راستش خیلی وقته ملموس نیست! خیلی وقته احساس غریبگی باهاش می کنم!
۰۸ دی ۹۷ ، ۱۷:۳۹ چوگویک ...
نه گم نمی‌کنیم جانم :) فقط ممکنه بازم گاهی بهت بگیم توکا
پاسخ:
هر جور راحتین ;)
۰۸ دی ۹۷ ، ۲۱:۳۵ بوبک جان
نه توی اینستا :دی
پاسخ:
ع کدومی تو اینستا؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی