Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

ویش می لاک

يكشنبه, ۹ دی ۱۳۹۷، ۰۲:۰۵ ق.ظ
احساس می کنم برای سردرگمی هام یه جواب پیدا کردم! احساس می کنم بالاخره تونستم اون بخش از وجودم رو که می خواست توی مدت کوتاه چندین چیز رو با هم پیش ببره رو راضی کنم که صبورتر باشه تا بشه معقولانه و اولویت بندی شده اما توی بازه ی طولانی تر به امیال و آرزوهام برسم :) 
این مدت  استرس یک عالمه هدف و خستگی فقط باعث شد یک ماه و نیم پیش, رو به جز خوابیدن و ول گشتن عملا هیچ کار دیگه ای انجام ندم! اینکه یه مدت آدم به خودش اصرار کنه با دو تا دست چنننند تا هندونه بزنه زیر بغلش فقط نتیجه اش میشه اینکه یهو ممکنه تسمه پاره کنی و یه مدتتتتت همه چی بخوابه و بره روی هوا!! که گرچه هیچ کاری نمی کنی ولی استرس همین ول کردن و ادامه ندادن, نه تنها باعث نمیشه که احساس کنی داری خستگی در می کنی , بلکه باعث میشه این یک ماه و نیم که عملا همه چیز روی هوا بود و تو حتی بیشتر خوابیدی از همیشه خسسسسته تر و داغون تر و کلافه تر باشی :/ 
خلاصه بریم که تک تک بزنیم تو کار رسیدن به اهداف آینده :)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۹
حدیث

نظرات  (۵)

۰۹ دی ۹۷ ، ۰۶:۵۷ آسـوکـآ آآ
دیدی گمت نکردیم :دی
نگران نباش، مهم اینه که الان میخوای پا شی 💪
چقدر رنگ و لعاب وبلاگت خوب تر شده ❤
پاسخ:
خب خدارو شکر :دی
هنوز ولی کامل پا نشدم :دی فقط تصمیم گرفتم پله پله برم بالا :)) 
مرسی ^__^
۰۹ دی ۹۷ ، ۰۸:۲۷ حامد سپهر
تغییر اسم هم یکی از این تغییرات بود؟
ایشالا که توی هدفهات موفق باشی:)
پاسخ:
کاش همه ی هدف های آدم به راحتی تغییر اسم بودن -__-
آره، گاهی لازمه کارهات رو پشت سر هم بچینی و فقط به این فکر کنی که sequential انجامشون بدی، به بعدی فکر نکنی
پاسخ:
صبر میخواد این آپشن که از سخت ترین داشتنی هاست !!
۱۰ دی ۹۷ ، ۱۵:۱۶ عاشق بارون ...
دیدی گمت کردم. :دی
وبلاگ رو باز کردم هی فکر می‌کنم این کیه؟ :دی بعد یادم افتادم توکا گفته بود می‌خوام اسم عوض کنم! :))
موفق باشی. :)
پاسخ:
آره یادم نبود که هم قالب اگه عوض بشه و هم اسم شاید مشکل ایجاد کنه :دی
قالب ها رو فصلی عوض می کنم
۱۱ دی ۹۷ ، ۱۹:۲۵ چوگویک ...
موفق باشی عزیزم
قالبتو هم عوض کردی :دی یه لحظه هنگ کردم وبش چه غریبه است بعد که اسم نویسنده رو دیدم یادم اومد گفتی میخوای اسمتو بذاری حدیث گفتم حتما قالب هم عوض کردی
پاسخ:
قالب ها رو فصلی عوض می کنم دیگه از وقتی اسم وبلاگ رو به woman of color تغییر دادم! ولی حواسم نبود با تغییر اسم همزمان مشکل ایجاد می کنه :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی