Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

Holiday MooD

شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۷، ۰۵:۰۷ ق.ظ

بعضی وقت ها هم هست آدم ریسک زندگی نکردن رو به جون می خره! میزنی همه چیز رو تعطیل می کنی! هی اپیزود بعد از اپیزود پلی می کنی! سریال بعد از سریال شروع می کنی! دنیای خودتو استند بای می کنی و میری توی دنیای سریال ها! فیلم نمی خوای! نه, دو ساعت خیلی کمه! از چهارشنبه شب شروع کردم! سه تا سریال تموم کردم! دیشب تا شیش صبح پای سریال بودم, بعد از شیش صبح خوابیدم تا 8 شب! 9 شب دوباره نشستم پای سریال!

بعضی وقت ها لازمه چند روزی همه چیزو تعطیل کنی! این هفته و این تعطیلات بین ترم رو می خوام فقط سریال ببینم, کتاب بخونم و بخوابم! نمی خوام بین آدم ها باشم تا جاییکه میشه! نمی خوام حرف بزنم تا جاییکه میشه! نمی خوام هوا بخورم تا جاییکه میشه! تا جایی که میشه...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۹
حدیث

نظرات  (۴)

۲۹ دی ۹۷ ، ۱۲:۱۹ زهرا یگانه
من هم روزهایی که نیاز به استند بای دارم، به بهانه ی پیشامد ِ ضروری ِ ناگهانی(!) همه چی رو تعطیل می کنم، می رم توی اتاق، در رو می بندم و خلاص. 
خدا رو شکر هیچ وقت مشخص نمیشه اون فوریت ِ ناگهانی و ضروری چی بود و چی شد! :))

پ.ن. حالا اون سه تایی که دیدی چی چیا بودن؟ handmade's tale رو توی استوریت دیدم. 
پاسخ:
یعنی چی ؟ :دی میگی ببخشید یه مورد اورژانسی پیش اومده من باید یه چند روز برم تو اتاقم :)))

پ.ن: پاتریک ملروز رو تموم کردم! هندزمید رو هم تموم کردم! جک رایان رو نزدیکه تموم کنم! و یه سریال اسپانیایی نتفلیکس رو هم شروع کردم اگه درست بگم کازا د پاپا یه همچین چیزی :/
امم 
تصورش سخته خوب این همه سریال دیدن ؛ ولی دوست دارم چنین حالتی رو 
هم دست نمیخوای
پاسخ:
من اینقدر ازین روزهای فقط سریال و فقط سریالی داشتم که نگو :دی 
ورود و شرکت برای عموم آزاد است, دوست داری شروع کن :))
۲۹ دی ۹۷ ، ۱۴:۴۹ حورا رضایی
الان انگار نشستی جلوی پیشخوان، دستت رو می‌کوبی روش و می‌گی: یه دونه دیگه.
از اون ور هم پیشخدمت یه سری فیلم جدید می‌آره برات.
پاسخ:
نه دیگه متاسفانه در این حد ایزی پیزی هم نیست! باید هندل کنی وسط اپیزودهایی که می بینی یه چند تا جدید هم بذاری رو دانلود که کمبود آذوقه پیدا نکنی! کاش اینقدر رویایی بود که میگی :))
۲۹ دی ۹۷ ، ۱۹:۰۳ مینا کرمی
سلام ممنون بهم سرزدید
پاسخ:
جوجوی کی بودی تو :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی