Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

Change of plan

دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۴۲ ق.ظ

خب خب خب! اولین روز از بازگشت به زندگی! ساعت 9 و نیم صبحه! درحالیکه هر روز همه بیدارن و من خواب! امروز همه خوابن و من بیدار :| 

و اینکه چرا توی کیف پول هیچ کس پول نیست :| کیف پول کل خانواده رو خالی کردم ریختم وسط فقط شده 41 هزار تومن :| 5 تومنش رو مجبور شدم بذارم توی کیف بابام بمونه, به هر حال پول نقد لازمه حتی 5 تومن :| هزار تومن توی جیب رضا هم دردی رو دوا نمی کرد, همونجا رهاش کردم باشه! با فقط 35 هزار تومن هم آرایشگاه و هم کافه واقعا جواب نمیداد! خلاصه پشمالو می رویم کافه :| با 35 تومن کم نیارم تو کافه حالا *__*

نتیجه گیری اخلاقی: پول توی کارتتون رو تا قرون آخر خرج نکنید! روز مبادا هیچ وقت دور نیست.

و اینکه این پست به پست قبل مربوط است!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۱
حدیث

نظرات  (۳)

ما قصد نداریم پول توی کارتمون رو تا ته خرج کنیم منتها لعنتی خودش خرج میشه !!
پاسخ:
لعنتی :غضبناک
دیشب چند قسمتی از فرندز رو دوره کردم و عنوان پستت یادآور دیالوگ فیبی شد برام...

 ...i don't even have a pla
پاسخ:
اونیکه تهش سه نقطه رها شده قراره پلن باشه؟ من هی فک کردم شاید یه چیزه بدیه که سه نقطه رها شده!! بعد هی گفتم و هی فکر کردم که چه چیز بدی می تونه با pla شروع بشه :| 
آره پلن‌ه، فکر می‌کردم دیدیش. قضیه اینه که مونیکا از فیبی می‌پرسه برای آینده‌ات پلنی داری؟ و فیبی می‌گه من حتی پِلَـ هم ندارم چه برسه به پلن. 
پاسخ:
دیدم ولی اینقد سکانس به سکانس یادم نمونده دیگه :دی 
الان حتی که گفتی بازم هر چی فکر کردم یادم نیومد :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی