Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

نهصدمین روز

پنجشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۷، ۰۱:۵۷ ب.ظ

خیلی اتفاقی متوجه شدم امروز 900امین روز از عمر این وبلاگ هست! من از سال 88 یا 89 بلاگر بودم! چیزی نزدیک به یک دهه تقریبا! فرق زیادی بین این 900 روز بلاگری با باقی اون دهه هست! تا قبل از این 900 روز من عموما بلاگری بودم که کمتر در وبلاگ خودم و عموما در وبلاگ بقیه بودم, بلاگری بودم که اعتقاد داشتم خیلی حرفی برای گفتن ندارم و یا حرف هایی که می زنم خیلی حرف های قابل داری نیستند! ولی توی این وبلاگ 900 روزه همه چیز فرق کرد! بیشتر افرادی که من به عشق وبلاگ هاشون مرورگر اینترنتم رو  باز می کردم, دیگه نبودن! هرچند تونسته بودم ارتباطم باهاشون رو به واقعیت بکشونم, تا اگه مجازی دیگه نبودن, توی واقعیت حداقل داشته باشمشون! خلاصه که من موندم و این وبلاگ 900 روزه ی در حال حاضر! خیلی روزها نبودم, نیومدم و انگیزه ای نداشتم ولی با این وبلاگ به این باور رسیدم که خودم هم حرفی برای گفتن می تونم داشته باشم :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۴
حدیث

نظرات  (۳)

تبریک میگم و امیدوارم بعد از این هم از شادیها بنویسی
پاسخ:
ممنون :)
ولی فکر کنم نمک وبلاگ به اینه که مخلوطی از غمها و شیرینی ها باشه که البته آدم ناخودآگاه غمهاشو ببشتر مینویسه
مبارکه
منم چند روز دیگه چهارهزارروزه میشم :)
ایشالا بیایم نه‌هزارروزه شدن وبلاگتو جشن بگیریم
پاسخ:
واووو چهار هزار روزه *___* تبریکی در خور چهار روزه ای پس :)) 
ایشالا چهارصد هزار روزه شدن خودت اصن :دی
۰۵ بهمن ۹۷ ، ۰۱:۱۲ دنیای کامپیوتر ...
به امید خدا که همیشه پابرجا باشد...
پاسخ:
ممنون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی