Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

شب های به صبح وصل شده ی دوست نداشتنی

شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۷، ۰۵:۲۷ ق.ظ

متنفرم وقتی یه روز پر و شلوغ در پیش دارم و خوابم نمی بره -__- آلارم گوشیم ساعت 12 شب واسه 8 صبح تنظیم شد! ولی حالا 5 و نیم صبحه و من همچنان مثل جغد چهار چشمی بیدارم :| دیگه خوابم هم بگیره, دو ساعت ارزش خوابیدن نداره.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۶
حدیث

نظرات  (۴)

سلام جغد : )

دیگه نخوابیدی؟؟؟
من پنج دقیقه وقت داشته باشم و خوابم بیاد، دریغ نمی کنم : )))))
پاسخ:
سلام خررس :)))

نه خوابم نرفت و تا شب نموده شدم :دی
حالا دقیقا وقتی که میخوای نخوابی هر کاری کنی نمیتونی بیدار بمونی؛ حتی اگه از ساعت ۱۲ تا ۸ صبح شونصدتا آلارم بذاری که خوابت نبره |:
اسیر شدیم 🤦🏻‍♀️
پاسخ:
آررره به خدا *___*
نمی‌دونم دقیقاً چندوقته قالب و اینا عوض شده، ولی لحظه‌ی اول که وبلاگو باز کردم یه حس آشنایی محشری داشتم. شبیه روزای بارونی شده. 

+وقتی یه روز شلوغ در پیشه مغز آدم اصولاً قصد خواب نمی‌کنه چون همه‌اش فکر درگیرشه. من معمولاً یه خیال خاص رو در نظر می‌گیرم. یک خیال آروم بی‌هیجان، بعد می‌رم توش زیست می‌کنم و وسطش خوابم می‌بره. مثلاً آروم قدم می‌زنم تو ذهنم. در مواردی که خواب‌رفتنم سخت‌تر باشه تصور می‌کنم یه عالمه مهمون همین الان از در رفتن بیرون و من خودمو پرت کردم یه گوشه و هی غر می‌زنم که خسته‌ام، خوابم میاد، یکی میاد بهم اصرار می‌کنه که پاشو ظرفا رو جمع کن، بعد من خودمو می‌زنم به خواب. وقتی تو خیال خودمو می‌زنم به خواب، بعد چنددقیقه تو واقعیت خوابم می‌بره. 
پاسخ:
قالب رو فصلی عوض می کنم :) 

اتفاقا امشب باز خوابم نمیبره, اینی که گفتی چند بار اومدم امتحان کنم نشد:دی حالا باز امشب امتحان می کنم .
کلا نباید بذاریم مغز بفهمه :| هربار متوجه می‌شه عجله داریم، مهمونی می‌خوایم بریم، باید جای مهمی بریم، و ...یه بلایی سرمون میاره که گربه‌مون دراد :||
پاسخ:
درست مثه وقتهایی که تصمیم های مهم میگیری و عزمتو جزم می کنی یه کاری رو ادامه بدی و باز شروع نکرده جا می زنی *__* 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی