Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

یک تازه از خرید برگشته ی به شدت اخمو

چهارشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷، ۰۲:۱۵ ب.ظ

یکی از چیزهایی که این روزها تحملش از قیمت بالای لباس و کیف و کفش و ... سخت تره! اینه که خیلی خب, قبول آقاجان من نمی تونم یه پالتوی زیر سیصد تومن پیدا کنم! ولی چرررا جنس ها اینقدررر باید آشغال باشه :| من چرا باید سیصد تومن بدم بالای لباسی که در برابر باد بهاری هم نمی تونه منو گرم نگه داره :| من چرا باید صد و پنجاه هزار تومن بدم بالای یه بلوز ساده ی حریر ِ خشک و خالی واسه یه تولد :| من چرا باید .... اینقدررر چرا باید هست که بخوام بگم تا صبح باید بگم!! لباس ها عجیب و غیر منطقی گرون شدن! و عجیییب تر جنس هاشونه که به شششدت بی کیفیت و آشغال شده -__- 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۰
حدیث

نظرات  (۸)

۱۰ بهمن ۹۷ ، ۱۴:۵۴ گمـــــــشده :)
مشگل اینجاس لباس چیزی نیست که نخری
پاسخ:
مشکل اینجاست چرا باید جنس آشغال مجبور باشی بخری :|
تو بگو چی اونجوری نشده والااااااا با این نوناشون:))
پاسخ:
والاع :/
برو پارچه بخر بیا من برات بدوزم
پاسخ:
این مسافت ما چرا دوره آخه -__-
فکر کنم وقتش رسیده گوشه ی عزلت بگزینیم و تحصن بنماییم ((:
پاسخ:
اتفاقا وقتش رسیده از گوشه های عزلت بیایم بیرون و یه حرکتی بزنیم :))
اوهوم... کاریشم نمیشه کرد... :(
پاسخ:
خب این خیلی زور داره :/
گوشه ی عزلت و تحصن هم خودش یه حرکتیه دیگه، هیچی نخریدن ((:
پاسخ:
کاش پس همه گی گوشه عزلت می گزیدن
حیف :(
پاسخ:
*ــــــ*
۰۳ اسفند ۹۷ ، ۱۵:۰۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
نریم خرید اصلا-_-
نمی ارزه به اعصاب خوردیش
پاسخ:
والاع به خدا :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی