Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

گوش کردن آدمها رو هم یاد بگیریم

پنجشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۱۹ ب.ظ

اینو شنیدین که میگن آدم ها می تونن وسط شلوغ ترین جمع ها و گروه های چند نفره هم احساس تنهایی کنن؟! خب این دقیقا من هستم! بعد از سال ها دوری از همه ی دوست های نزدیک, بعد از حتی عادت کردن به تنهایی سبنما رفتن, کافه رفتن و خرید رفتن و پیاده روی کردن و باشگاه و استخر رفتن بدون حس کردن ذره ای تنهایی! الان توی جمع آدم ها که قرار می گیرم, توی یه کافه روبروی دوستی وقتی میشینم, هزار برابر گاهی بیشتر احساس تنهایی شده بکنم! 

من می تونم روزهاااا تنها باشم ولی ته دلم ذره ای غصه نشینه! ولی یه روز برم با دوستی بیرون و دو ساعت بشینیم رو به روی هم و با هم راه بریم و من هر بار داستان هایی که شروع می کنم تا تعریف کنم, نصفه بمونن و توی دو ساعت بشماری ده تا حرف هم به زور بزنم چون هر بار متوجه بشم طرف مقابل فقط دوست داره حرف بزنه و هررر چیزی رو از سیرررر تا پیازش تعریف کنه, بدون اینکه بخواد متقابلا خودش هم دقایقی گوش بشه و بشنوه .... 

من دلم بیرون رفتن هام با پگاه رو می خواد! زودتر سر پگاه رو خلوت کن لدفن خدا! من از اینهمه حرف نزدن و هیچی برای کسی تعریف نکردن خفه شدم *___*

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۹
حدیث

نظرات  (۲)

و چقد ضد حاله که با یه دوستی می‌ری بیرون که حرفاتو بزنی خالی شی، ولی اون اصلا متوجه نیست و فقط خودش یه‌ریز حرف می‌زنه :(
پاسخ:
حالا جدا از خالی شدن و دل پر داشتن, گاهی وقت ها آدم هیجان تعریف کردن از یه سری اتفاق ها و تجربه ها رو داره! به نظرم برای همین ها هم اگه گوش شنوا پیدا نکنه, به اندازه همون نداشتن گوش برای غصه ها میتونه توی ذوقت بزنه
۱۰ اسفند ۹۷ ، ۱۳:۴۱ פـریـر بانو
اصلا این‌هایی که همش یه بند حرف می‌زنن خیلی لعنتی‌ان. :/ هم‌اتاقی من هم از این مدل آدم‌هاست که البته من چیز خاصی ندارم برای گفتن بهش. اما خب... مجبورم همیشه گوش باشم و همیشه گوش بودن خودش سرسام‌آوره. :/
در مورد بقیه هم...مثلا شده با یکی بیرون برم و بیشتر از اون حرف بزنم ولی تو قرار بعدی قطعا ساکت می‌مونم که اون حرف‌هاش رو بزنه. مشکل ماها کلا همینه که نمی‌دونیم هر ارتباطی دوطرفه‌اش خوبه. حتی همین حرف زدن یا معرفت به خرج دادن یا حال کسی رو پرسیدن و گوش دادن به درد و دلش و غیره و غیره. وقتی همش یه طرفه باشه آدم به مرور از اون رابطه دلسرد می‌شه و منتظر می‌مونه تموم شه...
پاسخ:
واقعا مکالمه دو اصل داره به موقع حرف زدن و به موقع گوش کردن! خیلی ها مهارت حرف زدن خیلی خوبی دارن ولی ذره ای مهارت گوش کردن نداره! 
حس می کنم منم ازین رابطه واقعا دلسرد شدم :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی