Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

نکنه یه همزادی چیزی دارم خودم خبر ندارم :/

شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۷، ۰۵:۱۷ ق.ظ

جدیدا آدم هایی ابراز آشنایی می کنن که من در حد چند ثانیه که سهله, در حد ساعت ها و روزهای بعد هم, فکر کردن یادم نمیاد این آدم ها کین:| 

اون از اون روزی که توی ایستگاه اتوبوس وایساده بودم و اتوبوسی که من منتظرش نبودم اومد توی ایستگاه وایساد و همینکه نگاهم به ته اتوبوس رسید دیدم یه دختری داره در حد خودزنی و چطوری بالا پایین پریدن واسم دست تکون میده! من عین خیار یخ زده هر چی نگاهش کردم نشناختمش و اون همچنان به ابراز وجود ادامه داد تا اتوبوس ایستگاه رو ترک کرد :| 

الانم که اکانت "بی خیال حرف دل " بهم دایرکت داده که مهرناز ه!! همین فقط گفته مهرناز! و من به جرئت می تونم بگم حتی یه دونه مهرناز توی زندگیم نمیشناختم و نمیشناسم :| حوصله هم ندارم بهش جواب بدم که خب کدوم مهرناز! به هرحال من مهرنازی نمی شناسم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۸
حدیث

نظرات  (۶)

آخ آخ برا منم پیش اومده. از اون طرف پیش میاد یکیو می‌بینم به نظرم آشناس ولی شک می‌کنم نمی‌رم آشنایی بدم :))
همزاد نه، همزادها رو کسی نمی تونه ببینه!!!
یادت رفته که همه دنیا خواهر و برادر هستن و از این بین ممکنه صدها نفر شباهت زیادی به همدیگه داشته باشن؟
می ترسی بگم یکی رو شبیه شما توی شهرمون دیدم؟ یا چند تا دیگه از بچه های اینترنت رو؟
پاسخ:
تو چقدر سوپرنچرالی :/ پست هاتم که جدیدا همه راجع به جن شده :/
من جون به جونم کنن, نمی تونم به این چیزا اعتقاد راسخ پیدا کنم *__*
برا منم اتفاق افتاده اینمورد که طرف با اسم منو میشناخت ولی من اصلا سابقه ذهنی از اون نداشتم
من اینجور مواقع فکر می‌کنم نکنه یک بخشی از حافظه‌ام رو دزدیده‌ان و  خب اینها هم توی اون بخش بودن و فلذا از بین رفته‌ان.
خب شرمنده ام که باید عرض کنم خدمتت سوپرنچرال خیلی مسخره هست! مدت ها پیش دو تا فصلش رو دیدم و بی خیالش شدم! 
تنها فیلمی که دیدم و به نظر میاد قبل از ساختنش رفتن تحقیق کردن Conjuring (احضار) هست! بر اساس تجربه هایی که خودم داشتم یه واقعیت هایی داخلش گنجونده شده که تا کسی تجربه نکرده باشه تشخیصش نمی ده! پیشنهاد می کنم ببینی مخصوصاً قسمت اولش روD:

راستی فکر می کنی چرا چنین چیزایی برات قابل تصور نیست و اعتقاد نداری؟ چون از وقتی دنیا اومدی توی خونه نوساز زندگی کردی نه خونه ی قدیمی 250 ساله! تشریف آوردی یه موقع شهر ما برو بافت قدیمی از ساکنانش سؤال کن ببین چه مدلی برات اتفاقاتی شبیه پست های وب من تعریف می کنن:))
امیدوارم منم مث مهرناز نباشم برات خخخ
پاسخ:
سامسونگ بودی تو؟ :دی 
یادم نمیاد کدوم علی بودی :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی