Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

ذلت مرخصی

چهارشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷، ۰۲:۰۹ ق.ظ

چهارشنبه که فردا باشه رو مرخصی گرفتم که با پگاه بریم بیرون, برای پگاه کار پیش اومد و خلاصه من موندم و یه مرخصی و هییییچ برنامه ای :/ بعد اولش اومدم برم مرخصیمو لغو کنم, بعد دیدم خب چه کاریه حالا که موافقت شده باهاش! بعد گفتم می خوابم, بعد دیدم تو این چند وقته کم نخوابیدم والاع! بعد گفتم خودم میرم بیرون و سینما و اینا, بعد باز نشد! دیگه سرتونو درد نیارم اینقد هی برنامه چیدم و عوض کردم تا سر شبی مامان سه قلوها زنگ زد گفت واسه فردا پرستار بچه لازم داره! هیچی دیگه میرم مرخصیمو با سه قلوها بگذرونم :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۲
حدیث

نظرات  (۲)

۲۲ اسفند ۹۷ ، ۰۷:۵۲ احسان شریعتی
ما هر وقت مرخصی می‌گیریم اینقدر از سر کار زنگمون می‌زنن که کوفتمون میشه
پاسخ:
خوبه که نشون میده که چقدر عدم حضورت حس میشه :))
۲۲ اسفند ۹۷ ، ۱۹:۵۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
و چی بهتر از این^_^
پاسخ:
^___^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی