Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

مثلا از این پست مورد موردی ها

دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۰۶ ب.ظ

*تا قبل از اومدن فصل جدید گات, برای من پنج شنبه شب ها دوست داشتنی بود و برای اومدنش انگیزه داشتم, چون هر قسمت جدید از فصل پونزدهم گریز آناتومی پنج شنبه شب ها ریلیز میشه! حتی با اینکه سریال مثل فصل های قبل تر و قدیمی ترش خوب و با کیفیت و پر ماجرا نیست ولی بازم من پنج شنبه ها که شب میشه, کلی کیف می کنم یه اپیزود جدید دارم دانلود کنم :دی و حالا هم که دوشنبه ها و گات ^_^ من ظهر که دیگه از آموزشگاه میام, فیلم رو میزنم رو دانلود و میشبنم به تماشاش( الان اپیزود دوم رو زدم روی دانلود و اومدم این پست رو بنویسم تا قسمت دو حاضر بشه :دی)  خلاصه که خدایا این چشم انتظاری های هفتگی و شیرین رو از ما نگیر :)

** از هزاران ویدئویی که توی اینستاگرامت و پیج های مختلف وجود داره و پست شده, وقتی توی یک جمع خانوادگی نشستی و گوشیت دستته, دست تو میتونه یکهو بزنه روی پخش صدای هررر ویدئویی ولی از شانس, دستت میخوره و اونی رو که نباید یهو صدا دار می کنه :/ همون که راجع به باکرگی و تنگ کردن و.ا.ژ.ن و این چیزهاست :|||||||| 

*** به قصد نوشتن پست گه اومدم یه مورد سومی هم یادمه می خواستم ازش بنویسم ولی الان یادم نمیاد چی بوده :/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۲
حدیث

نظرات  (۶)

** خدایا توبَح :|| واقعا آخه چرا ایطوری مشه؟ :///
پاسخ:
شانس :|
۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۳۵ احسان شریعتی
من قسمت دوم را تماشا کردم، به همکارم می‌گفتم فقط ۴ قسمت دیگه مونده از سریالی که ۴ ساله از موقع پخش هر قسمت و تماشاش یک روز نگذشت
پاسخ:
آره فقط 4 هفته دیگه مونده متاسفانه ....
هنوز شروع نکردم فصل جدید رو ببینم
واقعا چرا اینطوریه! مثلا میخوای نصف شب یه چیزی از آشپزخونه برداری کسی بیدار نشه دقیقا دستت میخوره به چیزی میوفته میشکنه:))

پاسخ:
چطوری طاقت آووردی هنوز شروع نکردی ؟ :/
گیم آو ترونز رو دوبار تلاش کردم ببینم، و هیچ بار نتونستم حتی فصل اولش رو هم تموم کنم :/
نمی‌دونم چرا هر کاری کردم به دلم نَشست :/ 
البته خدا رو از این بابت شاکرم چون واقعا وقت دیدنش رو هم ندارم حتی :))))
پاسخ:
من از گیم آو ثرونز به عنوان نفطه ی عطفی در زندگیم حتی می تونم نام ببرم :دی
مورد داشتیم وسط جلسه حوصلش سر رفته اینستاگرام رو باز کرده و یهو صدای آهنگ بندری پخش شده :/
پاسخ:
مورد چقدر بدشانس بوده :)))
۰۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۷:۲۳ samanamasan (the Emperor)
الان تو وبلاگ ازیتا دیدم پست گذاشته بودی :)))
پاسخ:
ببییییییییییییییین کی اینجاست :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی