Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

مزه هایی که گم شده اند!

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۵۶ ق.ظ
نمی دونم شما هم از اون دسته از آدم ها هستید که دلتون می خواد برگردید به همون وقت ها که بجه بودید! تا بزرگترین دغدغه هاتون دوباره میشد همون دغدغه های بچگیتون؟! 
خب من از این دسته نیستم و حقیقتا هم هیچ وقت این دسته از آدم ها رو درک نکردم, چون بچگی های من و دغدغه هاش هیچ وقت بچگونه و کم نبود! دنیا واسه من و از دید منِ کودکیم خیلی پر استرس و پر تنش بود همیشه! من توی بچگیم به شدت فاکت آپ و داغون بودم و با هزار و یک کمبود مهارت های اجتماعی دست و پنجه نرم می کردم و حتی یه سلام دادن هم برام چیز مرگ بار و ترسناکی بود یه دوره ای از زندگیم! خلاصه که غرض از پست اصلا این نبود که بیام بگم من بچگیم چه چیز داغونی بودم! بلکه اومدم بگم من هیچ وقت برای هیچ قسمت از بچگیم دلم تنگ نمیشه, جز اون وقت هایی که جمعه به جمعه می رفتیم بیرون! 
این روزها حتی یه جمعه بیرون رفتن هم زهرمارمون میشه تهش! اصلا هیچ کدوم از بیرون رفتن های دسته جمعیمون مزه ی سال های قبل رو نمیده! امروز تماااااااام مدت با حسرت یاد تک تک جمعه هایی کردم که دسته جمعی می رفتیم و بدون هیچ اتفاق خارق العاده ای فقط خیلی ساده خوش می گذشت. 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۴
حدیث

نظرات  (۸)

۱۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۷:۴۰ احسان شریعتی
ماها دوست داریم برگردیم به گذشته اما نه همون طور که اون موقع بودیم، دوست داریم فقط عددی که سن ما را نشون میده کم بشه، مسئولیتی که داریم کم بشه، اما سطح فکر همین الان را داشته باشیم، توانایی‌هامون در حد همین الانمون باشه. خلاصه دوست داریم با کوله بار پر بریم به عقب

خب اگر من برگردم به ۱۰ سال پیش همان حماقت‌هایی که در این ۱۰ سال انجام دادم، را انجام میدم
پاسخ:
بقیه رو نمی دونم ولی من هیچ وقت حاضر نیستم برگردم به اون روزهای پر از استرس و ترس های بیخودی و الکی! 
منم کالا برگشتن به گذشته رو دست ندارم ولی واسه یه بخشهاییش دلم تنگ میشه
یه بنز داشتیم دو خانواده میریختیم توش و میرفتیم اطراف شهر و کلی خوش میگذشت الان نفری یه ماشین داریم و اصلا هم اون خوشیا نیست
پاسخ:
واقعا :(
منم دلم برای بچگیم تنگ نمیشه . بیرون رفتن ها رم مامانم اینا یه جوری برنامه ریزی میکردن که من نباشم چون همه مون روی موتور جا نمیشدیم
پاسخ:
*_____*
مرسی عالی بود
پاسخ:
یکی از تفریحات سالم من در بیان شناسایی کامنت های تبلیغاتی سایت و وبلاگ, مثه کامنت جنابعالیه و بعد حذف کردن آدرس وبلاگ و سایتشون :)))
خلاصه که مرسی عالی بود همچنان 
با کامنت احسان شریعتی خیلی موافقم!
منم اگه ده سال برگردم عقب همون کارا رو دوباره انجام میدم.
ولی حسرتای اون جمعه که میگی و میفهمم .اما چیکار میشه کرد؟جز اینکه صب کنی بهتر بشی

پاسخ:
منم به این دلیل هیچ وقت نخواستم برگردم! همه ی تلخی ها و اتفاقات بد هر چقدر شعارگونه به نظر برسه ولی واقعا یه درس و یه تجربه اس اگه بدون حسرت و کینه و نفرت بهشون نگاه کنیم
من عاشق بچگیامم تا قبل از دبیرستان... با اینکه همه چیز خوب و وقف مرادم نبوده قطعا اما حال من گویا خوب بوده خیلی تو اون دوران ... حتی اگه مجبور باشم از اول برم مدرسه ، بازم حاضرم طاق بزنم برگردم به ۸ سالگی :))) 
حالا که جمعه ها مثل قبل نیست باید برنامشو جایگزین کرد منظورم اینه وقتی یه چیزی ماهیتشو از دست میده میشه براش یه ماهیت جدید تعریف کرد البته اگه دستت تو برنامه‌ریزی باز باشه
پاسخ:
من بیشتر از خونه مشکلم با مدرسه و آدمهای مدرسه بودن! من تمام اعتماد به نفسم و تمام اون خوشی های بچگانه امو تو مدرسه از دست دادم! الان که دلیل هاشو مرور می کنم صد در صد خنده دار و پیش پا افتاده ان ولی خب همونا برای من ِ بچگی هام زیادی و سنگین بود و همشون شدن دلیل برای کوبوندنم و ترسو و بی اعتماد به نفس کردنمو گوشه گیر کردنم!

نه متاسفانه تنها اختیاری که توی تغییر دادنش دارم اینکه به جای بودن با اون جمع, بمونم خونه و تنها باشم, یا دست یکی از سه قلوها ( قلِ محبوبم فقط) رو بگیرم و بریم پارک :)
من فقط میخوام زودتر زمان بگذره همه چی یه 10سالی بره جلوتر
پاسخ:
ده سااااال از زندگیت خیلی ساله که بخوای فقط و زودتر بگذره! دریاب روز به روز و لحظه به لحظه زندگیتو ...
بچگیامو دوست دارم ولی خاطره چندانی از بیرون رفتن های دسته جمعی ندارم جز یه سال که سیزده بدر کل فامیلمون با هم بودن.. یه چیزی حدود ۲۰۰ نفر :)
پاسخ:
ماشالا :دی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی