Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

خب که چی!

يكشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۴۱ ب.ظ

بدترین فاز و حالت توی هر چیزی اینه که آدم به مرحله ی "خب که چی؟" برسه و هر چی جوانب یک چیزی رو بالا و پایین کنه, نتونه هدف از انجام و یا ادامه ی اون کار و مسیر رو پیدا کنه! "خب که چی؟" فاز امسال من نسبت به روزه گرفتنه! هر چی همه چیز رو بالا پایین می کنم اندازه سر سوزن دلیل و عدله نمی تونم واسه خودم پیدا کنم که باید روزه بگیرم! فکر کنم امسال رو ما قسمت نیست مهمون خدا بشیم! بعد قسمت عجیبش واسه خودم  اینجاست که احساس راحتی می کنم از تصمیمم :/


+میام کامنت های پست قبلم جواب میدم سر فرصت :*

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۵
حدیث

نظرات  (۶)

منم همین نظر رو دارم . منتها نمیدونم چرا میخوام روزه بگیرم 😐
پاسخ:
آیا چرا خب؟ :/
۱۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۴:۱۳ احسان شریعتی
همیشه تعداد کسانی که روزه می‌گریند از کسانی نماز می‌خوانند بیشتره، احتمالاً روزه گرفتن دلایل غیر معنوی هم داره، باید این‌ها را بیابیم برای این دوران 
پاسخ:
که من نیافتم امسال!
۱۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۶:۳۲ پشمآلِ پشمآلو
معده و روحت باهم سبک میشه خو
پاسخ:
همچین حسی ندارم 
فردا ناهار چی داریم:)))
پاسخ:
دو تا تخم مرغ بشکن, نیمرو کن :))
منم امسال بیشتر از هر سال دیگه ای درگیر این قضیه شدم-ولی خب روزه هامو مگیرم-واقعا منم نمیتونم دلیل قانع کننده ای بیارم ولی نمیدونم چرا حسم بهم میگه کارم درسته -راستش حال دلم بهتره اینجوری-به هر حال باید این حقو قایل باشیم واسه همه که خودشون تصمیم بگیرن و اتونکاریو ک دوس دارن انجام بدن-
پاسخ:
از آزی پرسیدم, آره گفت کدوم علی بودی :دی 
یادم اومد :))

خب خداروشکر که یادت اومد...خخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی