Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

بعضی وقت ها یادم میره که یه آدم بزرگم

پنجشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۱۱ ب.ظ

یکی از معضلات زندگی حال حاضر من شاید این باشه که یادم میره منم الان جزئی از آدم بزرگ ها محسوب میشم! یادم میره که بقیه هم به همین چشم بهم نگاه می کنن! گاهی وقت ها فکر می کنم همچنان همون بچه ایم که می تونه از زیر بار مسئولیت هاش شونه خالی کنه و یا سهل انگاری هاش جدی گرفته نشه چون فقط یه بچه است! یا اگه بگه یادش رفت بقیه بتونن قبول کنن و بذارن به حساب همچنان بچگی هاش! 

این معضل توی محل کار می تونه بغرنج تر بشه حتی! که توقع داشته باشی مدیرت هر بار بگذره از ریزه مسائل هایی که پیش میاد چون خب به هر حال تو یادت رفته بوده و پیش اومده بوده :/ 

هشتگ بزنید: #معضل_تمامی_بچه_های_ایرانی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۹
حدیث

نظرات  (۲)

اینو تو متن بالایی بهت گفته بودم که الان دیدم خودتم بهش اشاره کردی 
پاسخ:
من خیلی ایمیل نمیزنم! اصن نمی دونم آخرین باری که از ایمیلم استفاده کردم کی بوده :دی ولی خواستی حرفی کامنتی بذاری همینجا تو وبلاگ بذار, می خونم :)
باشه-حالا شناختی منو یا نه؟خخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی