Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

همه ی بچه های من

شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۰۰ ب.ظ

اونجایی که شاگرد های دختر و پسرم, کلاسشون مختلط میشه و شروع می کنن به ریز ریز خندیدن و تیکه پروندن و ... و منم که باید سکان رو به دست بگیرم و جو رو معمولی کنم, می فهمم هی دل غافل چه مامان بزرگی شدم واسه خودم! یا اونجا که مهربان برام تعریف می کنه نزدیک بوده با دوست پسرش بگیرنشون! وقتی به زور جلوی خودمو میگیرم هرچیزی بهش بگم الا نصیحت, می بینم ای دل غافل منی که خودم تو روابط عشقی و احساسی صد به هیچ از همه ی آدم های نرمال عقب ترم و تو دسته گل به آب دادن عوضش اول, شده محرم اسرار یه نووجون! وقتی محمد و علی و بنیامین دارن از قسمت های اول فصل اول گیم آو ثرونز و بد بودنش و صحنه هاش میگن و من خودمو می زنم به اون راه که من نمی شنوم چی میگید شماها! وقتی علی میگه خارجی ها کافرن و زندگی هاشون کثیفه و فلان! من با اینکه خنده ام گرفته ولی خودمو کنترل می کنم! اونجا که خانم دلشاد و فریده با سی و خورده ای سال میان سراغ من که چرا سارا جوابشونو توی تلگرام نمیده! اونجایی که ثنا هر بار منو توی خیابون می بینه بدو بدو میاد بغلم می کنه! اونجایی که هانیه هر بار ته برگه های امتحانش میگه آی لاو یو! 

همه ی این وقت ها می بینم که ذره ذره چقدر هر کدومشون توی دلم یه جایی باز کردن! حس مادر بودن و گاهی حتی مادربزرگ بودن می کنم! حس خوبیه که توی یه چیزی برای عده ای حکم مرجع تقلید و بت پیدا کنی و حرفت و رفتارت بشه براشون حجت 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۱
حدیث

نظرات  (۸)

خاله پوران‌شون شدی :)

+ پوران‌دختِ سریال همه‌ی بچه‌های من
پاسخ:
آره :دی 
یادمه اون موقع ها سریالشو دوست داشتم :)
گفته ای زیبایی بود
چقدر این پست رو دوست داشتم :) 
پاسخ:
^________^
۲۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۰:۵۸ احسان شریعتی
خانمم معلم قرار بود بیای ببینی راه را درست میرم یا غلط فراموش کردی

لطفا نگاهی به این پست بیانداز ببین راهم درسته یا نه
http://shaahed.blog.ir/1398/01/19/%D8%AA%D9%88%D9%87%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C
پاسخ:
جدی قرار بود؟ :دی یادم نمیاد *_* 
ولی خب بالاخره جوابتو دادم
این اتفاق هم خوبه و هم مسئولیتت رو سنگینتر میکنه
پاسخ:
اوهوم
حس مادر وبدن داشتن حس قشنگیه.. این دوست داشتنه قشنگه:)
پاسخ:
حس راهنما و مربی بودن قشنگتره ولی تا مادر بودن :دی مادر بودن همش دردسره :))
۲۷ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۲:۰۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
پس حتما خیلی مراقب خودت باش:-)
پاسخ:
باشه :))
بزرگ شدی خب خانوم معلم-حواست کجاست خخخخ
پاسخ:
تو کدوم علی بودی؟ :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی