Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

این پست قصد معرفی یک دوره ی مجازی یادگیری و تقویت زبان انگلیسی تا سطح ادونس و پشرفته را دارد!برای اطلاع از جزییات بیشتر پست رو تا به انتها بخونید :)

من حالا حالاها قصد راه اندازی هیچ دوره ی آموزش مجازی رو نداشتم ولی خب داستان از اونجایی شروع شد که یکی از دوستانی که تهران زندگی می کنه با من تماس گرفت که می خواد زبانش رو یه تکون حسابی بده و بالاخره پرونده ی این زبان انگلیسی رو ببنده بعد از این همه سال (این دوستمون کلاس رفتن رو با من شروع کرد یعنی سال 90 و درحالیکه من تموم کردم و خودم مربی شدم ولی همچنان این دوستم تموم نکرده :دی ) و گفت که شهریه کلاس ها توی تهران به شدت زیاد شده ولی از کیفیتشون راضی نیست و با توجه به اون شهریه ای که میگیرن اصلا کار نمی کنن و خلاصه این حرف ها! و از اونجایی که من اینجا تو شهر خودمون هستم و اون هم تهران! خب امکان کلاس حضوری و خصوصی وجود نداشت. لذا من گفتم بذار یک چند روزی فکر کم ببینم می تونم از راه دور یه دوره ی آموزشی برات راه بندازم یا نه! خلاصه که حدود یک هفته بنده افتادم دنبال تحقیق و بالا پایین کردن و برنامه چیدن و طرح درسی ریختن تا بالاخره یک برنامه ی توپ از راه دور برای آموزش به این دوست گلمون چیدم و قرار شد که بعد از اینکه دوستم کتاب هاشو خرید ما بلافاصله شروع کنیم ولی خب طبق معمول دو سه هفته فقط طول کشید تا دوستم کتاب ها رو بخره و بعد که شروع کردیم درحالیکه من برای مرحله ی اول از کارمون بهش فقط 4 روز مهلت داده بودم ولی دوستم رفت تا سه هفته بعد و هر بار هم که من ازش راجع به فرایند کارش جویا می شدم یا می گفت مهمون داره یا سرش شلوغه یا مصاحبه کاری داشته و خلاصه تا آخرش بعد از 6 هفته آب پاکی رو ریخت روی دست من که بعله ذهنش خیلی درگیر مسایل زیادیه و تمرکز کردن براش سخته و نمی تونه فعلا زبان بخونه :|

حالا من موندم و یه دوره ی آموزشی خداییش توپ بدون زبان آموز! برای همین اومدم اینجا به کسایی که زبانشون سطح متوسط هست و یه دوره ای کلاس می رفتن و خلاصه یک چیزهایی بلدن بگم که بنده یک دوره ی آموزشی دارم که توی بازه ی زمانی 7 یا 8 ماهه (که البته سرعتش می تونه یا بیشتر بشه و زمان از این هم کوتاهتر و یا می تونه کمتر بشه و زمان از این هم بیشتر یعنی بستگی به سرعت یادگیری هرکس! من حدودی می گم 7 یا 8 ماهه) می تونن به سطح ادونس و یا همون C1 برسوندشون! دوره شامل 6 بخش (لغت) vocabulary و speaking‌ و Grammar و  Reading‌ و writing و listening میشه! توی این دوره هم کتاب view point رو که دو سطح یک و دو داره کار می کنیم ولی برای بخش vocab و گرامر از کتاب های Oxford word skills و Grammar in use هم استفاده شده! برای همه ی بخش ها ویدیوی آموزشی درست شده! و کاملا ساپورت میشین و فیدبک های لازمه و نواقص کارتون و راه حل برای بهبودشون بهتون داده میشه!

پس اگر قصد شرکت دارید کافیه یه پیام به من بدید تا شرایط و هزینه ها و جزییات بیشتر رو براتون بگم :)

فقط بگم که این دوره مناسب اشخاص مبتدی نیست!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۳
حدیث

نظرات  (۸)

در مورد هزینه دوره توضیح میدین لطفا؟ من شاغلم و از طرفی مشغول پایان نامه هستم. فکر میکنین چطور میشه با وجود این مشغله ها دوره تون رو شرتت کنم؟ 
ضمن اینکه برام مکالمه و لیسنینگ خیلی مهمه. بقیه مهارتام بد نیست از راه دور چطور میشه اینها رو تقویت کرد؟
پاسخ:
یه ایمیل بذارید تا بهتون راجع به جزییات و هزینه و نحوه کار توضیح بدم یا یه شماره که واتس آپ داشته باشه :)

بعدم گفتی لیسنینگ وای اینو یادم رفته بود بنویسم :دی خب شد گفتی! 

یادگیری زبان از اون کاراست که همه دوست دارن انجامش بدن اما به هزار دلیل نمیشه. مثلا من خودم بی نهایت احساس نیاز میکنم اما انگار هیچ وقت توی اولویت هام قرار نمیگیره. امیدوارم این برنامه به مشتاق حقیقی برسه.
پاسخ:
حالا برای من تا وقتی اینجوری بود که نمی دونستم باید چطوری زبانمو تقویت کنم و نواقصشو برطرف کنم! چون منم خودم از کلاس رفتن خیلی چیزی دستگیرم نشد تااا دو سه سال پیش که یه دوست پایه پیدا کردم و دو تایی با هم شروع کردیم هر رووووز حرف زدن و بعد از 6 ماه اون معجزه ای که سالها دنبالش بودم توی حرف زدنم رخ داد و من به بالاخره. به مرحله ی روون حرف زدن رسیدم :دی
حالا الان این مشکل اولویت قرار نگرفتن با ورزش رو دارم :/
منم دو سال پیش رفتم باشگاه ثبت نام کنم از مربیش خوشم نیومد. امسال از اولین برنامه هام این بود که خیلی جدی برم سراغش. الان دو ماهه بدنسازی رو مرتب دارم میرم، با مربی تعامل خوبی دارم و از نتیجه تا اینجا راضیم. 
برای زبان نمیدونم چی باید بشه شروع کنم. 
میشه یه حای دیگه جز وبلاگ ازت چند تا سوال بپرسم راجع به زبان؟
پاسخ:
من تا قبل از اینکه بیام سر کار نزدیک به یه سال پیلاتس رو رفتم مرتب ولی الان یوگا رو توی خونه شروع کردم و میخوام توی خونه به یه روتین برسم ولی هنوز نتونستم -__-


۰۵ خرداد ۹۸ ، ۰۸:۵۲ احسان شریعتی
میشه از ما آزمون تعیین سطحی بگیرید تا متوجه بشیم مناسب شرکت در این دوره هستیم یا خیر؟

پاسخ:
بذارید روی چند و چونش پس یه تاملی بکنم, باشه ازمون تعیین سطحم میگیرم! 
ولی اگر کلاس حضوری بود این دوره می تونست مناسب هر کسی و با هر سطحی باشه! ولی چون این دوره مجازیه و بیشتر بار کار بر عهده ی زبان آموز هست, پس این یعنی که شخص به دانش و پیش زمینه ی ابتدایی و نحوه کار کردن تو کلاس های زبان باید آشنا باشه!
چون برای اشخاصی که تازه بخوان شروع کنن لازمه که اوایلش حضوری باشه! 
حالا من در رابطه با تعیین سطح تا دو سه روز آینده بهتون پیام میدم تا بعد ببینیم سطح شما چطوره
من واقعا بهت افتخار میکنم ... پیشرفتت رو که میبینم حال میکنم :*** 
واتس اپ پیام میدم برای اطلاعاته تکمیلی مچکررررم
پاسخ:
من خیلی خیلی مسرور و خوشحالم از افتخاری که نسبت به بنده دارین ^_____^ :دی 
:***
قدمت روی چشم, صاحب کلاسی خودت :دی ^__^
هزیننش رو میشه بهم بگی؟
بعد اگه بخوایم سه چهارماه بعد شروع کنیم هم میشه؟ چون الان درگیر کنکور و انتخاب رشته و مصاحبه و این بندوبساطاییم:)

پاسخ:
آره دوره ی هرکس خصوصی و جداگانه برگزار میشه , هر زمان بخوای میتونی شروع کنی :)
باشه جزییات و اطلاعتشو واست میفرستم :)
میشه جزییات و اطلاعاتشو واسه منم بفرستی؟ممنون میشم
سلام 
ممنون میشم درباره جزئیات و هزینه اش اطلاع بدید
پاسخ:
تو اسرع وقت میفرستم :)
ببخشید دیر جواب دادم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی