Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

Summer time sadness

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۰۳ ق.ظ

تابستون رو وقتی محصل و دانشجو نباشی, از هر سمتی نگاهش کنی به نظرم می تونه لقب بیخودترین فصل سال رو به خودش بگیره :/ 

آخرین عکسی که تونستم بگیرم از طبیعت و دار و درخت همون اوایل تیر بود که هنوز از اثرات بهار باقی مونده بود! یعنی می خوام بگم به جز داغی و زمین های زرد اینورا که خوشگلی باقی نمونده! 

تا سر کوچه هم که میری و برمی گردی تا نری دوش نگیری دلت با خودت صاف نمیشه :/

شب ها! شب هاش واسه شخصی مثل من که 99 درصد علت به خواب رفتنش اون پتویی هست که روی سرش می کشه! من همین که سنگینی پتو رو روی بدنم حس کنم خواب به چشمهام میاد! حالا تو این گرما یه لایه ملافه هم نمیشه رو خودت بندازی دیگه چه برسه به پتو! به همین سوی چراغ ( همون چراغ ) اگه دروغ بگم من شب های تابستون یک ساعت طول می کشه تا خواب به چشمم بیاد! حتی با وجود اینکه هر روز صبح زود بیدار میشم و روزی 9 ساعت هم سر کارم! 

خلاصه که این بود مراتب نارضایتی اینجانب از فصل تابستان! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۹
حدیث

نظرات  (۳)

هر فصلی امکانات مخصوص خودش رو داره که اگه جور باشه میشه لذت برد
اینجوری نگو-تابستونم قشنگیای خودشو داره-ولی خب گرمای امسال بی سابقه بوده و کلافه کننده-معمولا به مرداد که میرسیم همه سیر میشن از تابستون و لحظه شماری میکنن واسه پاییز-من خودم پاییزو زمستونو بیشتر دوس دارم
والا من دانشجو ام ولی بازم کاری نمیکنم :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی