Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

26 سالگی

جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۴۴ ب.ظ

26 سالگی با دغدغه ها و استرس های یه سوپروایزر شروع شد و همراهه همچنان! مسئولیت های بیشتر همونطور که ذوق دارن, استرس های مخصوص به خودشون رو هم دارن! و چیزی که می تونه مسئولیت هات رو سخت تر هم بکنه, اینه که عملکرد تو بخشیش به زحمت های خودت وابسته باشه! و بیشترش به افرادی که باهاشون کار می کنی! و خیلی بده وقتی یه بخشی از این آدم ها هم اندازه ی خودت انرژی میذارن! این دو سه روزه با تماااام وجود دارم مدیرمون و نگرانی هاش رو درک می کنم! و بیشتر به صبری که داشته تا آموزشگاه رو به این نقطه رسونده غبطه می خورم! 

خلاصه حدیث هستم یک بیست و شش ساله که از فردا به مدت 5 هفته یک عالمه مسئولیت های جدید تر روی دوشش گذاشتن! 

خلاصه بخوام بگم امروز اولاش خیلی روی مود خوبی بودم و اولین کادوی تولدم هم که فکر کنم جزو بهترین ها هم شد این بود که برای یه دوره اسپیکینگ ثبت نام کرده بودم که سطح خودم رو ادونس یا همون پیشرفته توی فرم نوشتم! و امروز رفتم تعیین سطح که خودشونم یه آزمون ازم بگیرن که در نهایت بهم گفتن شما می تونی توی دوره های expert امون که میشه فوق پیشرفته شرکت کنی! خلاصه به خودم خیلی افتخار کردم:دی حدیث هستم 26 ساله یک اکسپرت :))

بعدش ولی دیگه باز چک کردن با آموزشگاه و مربی ها و فکر کارهای فردا و استرس اومد سراغم و اون مود خوب رو شست و برد و من موندم و یه روز تولد و یه خب که چی و در انتظار برای فردا! 

+و اینکه امسال هم کیک تولدم رو دوست نداشتم و هم آدم هایی که باهاشون کیک تولدم رو خوردم :/


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۱
حدیث

نظرات  (۸)

تولدت مبارک بلاگر/تیچر/سوپروایزر... :)
یعنی "ــِر" بعدی چی می‌تونه باشه؟! :دی

26 سالگی خوش‌خاطره‌ای داشته باشی دختر :)
اجازه خانم ☝
تولدتون خیلی خیلی مبارک باشه

میشه بیشتر موفق بشی ما کیفتو بکنیم؟

+ عمرت با برکت. ان شاءالله بهترینا برات اتفاق بیفته
۱۲ مرداد ۹۸ ، ۰۵:۴۴ امید ظریفی
بسی مبارک باشه. (-:
تولدت مبارک حدیث خانوم اکسپرت:)
بهتررنهارو برات آرزو میکنم و امیدوارم ۲۶ سالگی همون سالی باشه که منتظرش بودی پر از اتفاقهای خوب:)
پس چند تا تبریک باید بهت گفت حدیث خانوم
تبریک بایت اکسپرت شدنت(راستی چی شد تدریس مجازی زبانت؟توروخدا کمک کن منم تقویت کنم خودمو)
تبریک بابت تولد 26 سالگیت-ارزوی بهترینهارو رو واست دارم خانوم معلم
و مهمترین تبریک هم بابت اکتیود بودن و موفق بودنته-و اینکه داری به سمت بهتر شدن پیش میری-همین که سرت شلوغ تر شده ینی داری راهتو درست میری....
خیلی تولدت مبارک عزیزم :)
ایشالا که سال بعد یه کیک خوشکل کنار آدمای خوشکل داشته باشی :))
۱۴ مرداد ۹۸ ، ۱۲:۲۹ مترسک ‌‌‌‌‌

مبارکمون باشی ^_^

پاسخ:
عععععععععع ببین کی اینجاست ^_____^ 
مترسکککککککک

میشه لدفن یه راه ارتباطی, ایمیلی چیزی بذاری من یه سری حرف ها دارمممم بهت بزنم :) 
اصلا نمی دونستم چطور پیدات کنم!
۰۱ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۴۸ مترسک ‌‌‌‌‌

تازگیا پیج زدم، با افتخار در خدمتم: https://www.instagram.com/amma_Matarsak/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی