Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

خلاصه که اینطور!

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۳۵ ب.ظ

هر بار می بینم یک نفر بهم دل می بنده و یا فکر می کنه من آدم باحالیم و کلی فلان و اینام و دل بستنش هم به خاطر همین تصوراتشه! شاید باورتون نشه ولی کمکم می کنه از خیلی از دل بستگی هایی که برام پیش میاد نجات پیدا کنم :دی وقتی می بینم یه نفر جلوم وایمیسه و برام از تصوراتش راجع به من میگه و خوبی هایی که دارم! و وقتی میبینم من حتی یک درصد هم آدمی به خفنی تصورات اون شخص نیستم اول خنده ام می گیره! ولی بعد خودم یادم میاد که گاهی دچار همین دل بستگی های کورکورانه میشم! که چطوری فقط از بخشی از رفتارها و عقاید و عملکرد یه نفر یه شخصیت خیالی خفن از اون آدم واسه خودم میسازم و عاشقش میشم! خلاصه که مرسی که به یه ورژن خیالی و سوپر خفن از من دل می بندید :دی ورژن واقعی من خیلی چیزها ازتون یاد می گیره :)

اینجور آدم ها و رابطه ها اگه شروع بشن, می تونن دردسرساز بشن! چون اون آدم وقتی بعد از مدتی تب شما درش فروکش می کنه و از مرحله ی دلبستگی کورکورانه بیرون میاد و بالاخره خود واقعی شما رو با تمام نقص هاتون می بینه! می تونه مدعی بشه که شما راجع به خیلی چیزها دروع گفتید و صادق نبودید! برای همین به نظرم همچین رابطه هایی رو اگر شروع نکنیم خیلی بهتره! چون حتی اگر همون اوایل هم شفاف سازی کنیم راجع به خودمون که اصلا هم اینقدر خفن نیستیم, بازم متهم میشیم که دروغ گو بودیم و صادق و روراست نبودیم :دی 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۴
حدیث

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی