Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

گاهی به پس, گاهی به پیش, گاهی هم درجا می زنم!*

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۱۹ ب.ظ

اگه الان حدیث چند سال پیش بودم حق داشتم غصه بخورم! حق داشتم بچپم گوشه ی اتاقم و زار بزنم و باز سریال پشت سریال ببینم تا مگر اینکه از هجوم فکرها فرار کنم! ولی حدیث الان .... واقعا حدیث الان وقتی دیگه هیچ کدوم از محدودیت های حدیث سال های قبل رو نداره, دیگه حق نداره یه گوشه کز کنه و با خودش بگه چقدر من بدبختم!!! 

حدیث الان اگه زندگی حال حاضرش رو نمی خواد! اگه شهرش رو نمی خواد! دیگه باباش مثل بابای چند سال قبل نیست که اگر بهش بگه می خواد مستقل زندگی کنه, که اگه بهش بگه می خواد تنها مسافرت کنه با مخالفتش روبه رو بشه! حدیث الان اگر همچنان نمی تونه مستقل زندگی کنه, اگر نمی تونه کوله بارش رو جمع کنه و بره تهران تا واسه خودش زندگی کنه! فقط و فقط به خاطر ترسیدن ها و پا پس کشیدن ها و هیچ کاری نکردن های خودشه! پریدن خیلی سخته, اونم وقتی به راحتی و آسایش و امنیت قفس عادت کرده باشی! یه روزی می رسه که می بینی درهای قفست رو باز کردن ولی خودت همچنان کز کرده گوشه ی قفس نشستی و می ترسی آزاد باشی ....

*عنوان از آهنگ فردا به سراغ من بیا علی عظیمی و محسن نامجو که بیان نمیذاره با گوشی آپلودش کنم :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۵
حدیث

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی