Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

عجایب خلقت

شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۴۷ ب.ظ

بعضی وقت ها توی دل گندگی باید گفت, یا چمی دونم بی عرضگی!! در هر صورت من میگم دل گندگی, بله داشتم می گفتم که بعضی وقت ها توی دل گندگی بعضی آدم ها می مونم! 

مربی تازه کار اومده! براش قوانین و روند کار رو هررر جلسه توضیح میدم و تاکید و تکرار می کنم که نواقص کارش داره همچنان تکرار میشه! بهش میگم هر جلسه از کلاسش بازبینی میشه! که من خودم یا حضوری میام و سر کلاس می شینم! یا با دوربین چک میشه! بعد باز در کمال تعجب جلسه ی بعدی مشخصه که شب قبل به خودش زحمت نداده تایم بذاره و یه برنامه و پلن طراحی بکنه و یه مرور اساسی و درست و حسابی روی صفحاتی که قراره تدریس کنه داشته باشه :| 

اینا از همون دسته ای هستن که ننه باباشون و خودشون چپ میرن و راست میرن و میگن با مدرک فلان و بهمان هنوز بیکاریم و کار نیست واسمون! بعد یکی نیست بهشون بگه خب اینم کار, تو حداقل یه ریزه عرضه از خودت نشون بده تا دلشون رو خوش کنن و به همکاری باهات امیدوار بشن, نه اینکه دو هفته از شروع ترم نگذشته ازت ناامید بشن :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۳
حدیث

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی