Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

خودمو دوست دارم وقتی ...

چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۳۷ ب.ظ

پشت فرمونم و برام سخته شوماخر طوری فرمون بگیرم و درست مثه کسی که الفبا رو فقط بلده, خیلی ناحرفه ای و داغون راهمو باز می کنم و میرم, ولییییی برام مهم نیست بقیه دارن نگاهم می کنن! بقیه مسخره کنن! باز بحث ال بودن بِل بودن رانندگی زن ها رو وسط بکشن! با خیال راحت و صبر و حوصله دونه دونه همه چیز رو چک می کنم و راهمو ادامه میدم :) 

+من ساااالیان خیلی زیاااااد از گواهینامه گرفتن سرباز زدم چون تحمل اینکه نگاه بقیه متوجه من باشه و من نابلد و غیرحرفه ای باشم رو نداشتم! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۵
حدیث

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی