Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

دعواهای خانوادگی همیشه هم بد نیستند

جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۲ ب.ظ

امروز بعد از مدت ها دوباره بولت ژورنالم رو باز کردم تا از هفته ی جدید با برنامه ریزی جلو برم! نه از این برنامه های فوق خفن و فشرده! نه! از همون برنامه ریزی های روزی دو یا سه تا تسک رو تیک زدن طوری,  که مثل دو ماه گذشته از لحظه ی کندن لباس هام از تنم به محض از سر کار برگشتن, سرم رو نکنم توی گوشی تا وقتی خوابم ببره! 

جوراب ها مو شستم بعد از مدت ها :/ (پاهای من بو نمی گیره ولی خب دلیل نمیشه من یادم بره جوراب هامو دیر به دیر بشورم *__* ) 

اتاقم رو مرتب کردم! 

قطره های چشمم رو مرتب ریختم! 

کتااااب خوندم :) 

همه ی این کارها رو وقتی کردم که قهر بودم با بقیه! که هنوز از دیشب عصبانی بودم! به نظرم هر بار که دعوا می کنم و هر بار که یه تیکه و یه بخشی از غصه ها و عقده های توی دلم مونده رو داد می زنم انگار سبک تر میشم! 

و حتی بعد از مدت ها سردرگمی برای رفتن از محیط کار فعلیم به یک آموزشگاه دیگه! بالاخره به یک نتبجه رسیدم و تونستم یک زمان مشخص برای رفتنم در نظر بگیرم! 

دیگه برام مهم نیست تصمیم هام چقدر خودخواهانه می تونن باشن چون تصمیم گرفتم فقط برای خودم زندگی کنم! 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۲
حدیث

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی