Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

شتر معروف

يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۲ ق.ظ

توی دو سالی که توی این آموزشگاه بودم شاهد خواستگارهای ریز و درشتی بودم که برای مربی ها و منشی های آموزشگاه پیدا میشد و حتی یک بار یه نفر فکر کرده بود خانم ِ مدیرمون مجرده, که واسه ی اون هم اقدام شده بود :| 

خلاصه می خوام بگم من دو سال از این بازی های کثیف جون سالم به در برده بودم تا امروز, که بالاخره یقه ی خودمم گرفت! بعد خانمه خیلی شیک انگار نه انگار که محل کارت باشه, آموزشگاه باشه! کلاس باشه بعدش! اومده تو, در کلاس رو می بنده و میره سمت صندلی ها که بشینه, که با دیدن صورت علامت سوال من این یه کار رو اقلن نکرد و وایساد مگر من بهش تعارف کنم, که خب منم نکردم و همچنان علامت سوال طور منتظر بودم که میگه می خواستم یه ذره راجع به شخصیتتون برام بگین :| تو دلم گفتم می خوای از اخلاق سگم برات بگم و الانم تا پاچتو نگرفتم برو دنبال کارت! ولی خب نگفتم! عوضش رفتم سمت در و دستگیره رو باز کردم و محترمانه بیرون رو نشونش دادم و گفتم من قصد ازدواج ندارم و لطفا هم توی محیط کارم دیگه مزاحمم نشید! از میمیک و حالات صورتش میشد فهمید که به شدت توی ذوقش خورده و حتی انگار بهش توهین شده! خداحافظی کرد و رفت! 

والاع :| 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۴
حدیث

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی