Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

My thing

دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۸ ب.ظ

برای من قضیه اینطوره که کارم رو دوست دارم ولی دلم می خواد بتونم بیشتر پول دربیارم ازش که فعلا ثابت مونده! تا ببینم در آینده چه خواهد شد ...

بعضی وقت ها فکر می کنم اگر برعکس بود چی... اگر ازش به اندازه کافی پول درمیاووردم ولی دوستش نداشتم چی .... 

اصلا آیا حاضرم اگر موقعیتش پیش بیاد, کار فعلیمو به خاطر کار دیگه ای که علاقه ای بهش ندارم ولی درآمد خوبی داره ول کنم یا نه!؟ 

چند وقت پیش یک آقایی برای مصاحبه اومده بود! از همدان مهاجرت کرده بودن به این شهر چون به هر حال اینجا صنعتیه و موقعیت شغلی هم بیشتر! انباردار شرکت راه آهن بود با بیمه و مزایا یک چیزی در حدود سه تومن حقوق ماهیانه اش بود! تو همدان 8 سال سابقه ی تدریس زبان داشت, لیسانس آموزش زبان هم داشت! اومده بود ببینه که آیا حقوق و مزایای کار کردن توی آموزشگاه ما اونقدری هست که انبارداری رو ول کنه یا نه! می گفت انبارداری چیزی نیست که براش ساخته شده باشه! تدریس زبان کاریه که فکر می کنه باید انجام بده ولی خب بعد که متوجه شد حقوق و مزایای تدریس تمام وقت چقدر می تونه باشه, دیگه سخنی به زبون نیاوورد ولی خب مشخص بود که اصلا از لحاظ مالی, کار عاقلانه ای نیست که شغل فعلیشو ول کنه! 

بعد از رفتنش غمگین شدم! ازینکه به خاطر پول درآوردن مجبور بود جایی باشه که بهش تعلق نداره! 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۵
حدیث

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی