Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

از یک معلم زبان به تمامی زبان آموزان

پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۱۳ ق.ظ

از جانب من به تمامی شماهایی که قصد یادگیری زبان رو دارید! و یا در حال یادگیری هستید و کلاس زبان میرید! خواهشا و لطفا قانون ساده ی در کلاس فارسی صحبت نکردن را جدی بگیرید! 

بعد از بعضی از کلاس هام اینقدری ازم انرژی و انگیزه رفته که با خودم میگم واقعا برای چی و کی حرص می خوری! اصلا ارزششو داره! اصلا که چی! اینقدر که باید سر بعضی کلاس ها با زبان آموزها بجنگم تا سعی کنن فارسی صحبت نکنن و خواسته هاشون و سوال هاشون رو به انگلیسی بگن! اینکه باااید یاد بگیرن معنی ها رو به فارسی از من نخوان! اینکه باااید یاد بگیرن گرامر رو به فارسی توضیح نمیدیم! بعضی روزها حتی سر سوزن هم شغلم رو دوست ندارم ... حتی سر سوزن! 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۰
حدیث

English-Teacher

نظرات  (۱)

۰۶ آبان ۹۹ ، ۱۳:۲۷ کلنگ همساده

اما من تدریس رو خیلی دوست دارم. شاگردی داشتم که چند بار بهش معادلات خط را توضیح دادم و باز هم متوجه نمی شد. آنقدر بهش درس دادم که برای این که دیگه بهش درس یاد ندم، یاد گرفت!

پاسخ:
منم تدریس رو دوست دارم ولی وقتی ببینم شاگردم هدف داره، یعنی لازم نباشه من بهش هدف و انگیزه بدم. یا اینکه مدام بخوام بهش یادآوری کنم که چرا داره زبان یاد می گیره و چرا باید یک سری کارهایی که من ازش می خوام رو حتما انجام بده. 
وقتی بحث یاد گیری زبان میشه خیلی ها به سختی می خوان قبول کنن که من به عنوان یک معلم هیچ چوب جادویی ندارم و هیچ وردی نمی تونم بخونم که اونا بی دردسر زبان یاد بگیرن. و وقتی با سختی ها و چالش هاش مواجه میشن عوض اینکه به راهنمایی های من گوش بدن و توی همون راهی که من ازشون می خوام قدم بردارن و کمی هم صبر داشته باشن، در عوض شروع به کارشکنی می کنن :| 
و من این رفتار رو به هیچ عنوان از یک شخص بالغ و بزرگسال نمی پذیرم، اینکه نمی خواد مسئولیت یادگیریش رو به عهده بگیره و تلاش کنه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی