Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

As much as giving pep Talk feels GooD, receiving it SUCKS

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۵:۰۰ ب.ظ

دیدین موقعیت هایی که یک نفر داره براتون درد و دل می کنه ازینکه از تلاش برای یک چیزی و از این همه شکست خسته شده، ازینکه همیشه داره به در بسته می خوره! دیدین چقدر سریع آدم براش فاز: نه نباید تسلیم بشی و ادامه بدی و این حرف ها رو نزن! خوب شکست خوردی که خودری! بازم باید بلند بشی و ادامه بدی! حرف های بقیه رو ول کن! بی خیال! تو می تونی! باز ادامه بده! برمی داره. خود من خیلی این سمت قضیه بودم! اون آدمی که  به خیال خودش باید فقط انگیزه بده! 

خب خود من الان توی موقعیت مخالف هستم! الان اون آدمی هستم که هر چی تلاش می کنه یه نـــــــــــــــــــه گنده وسط کار افتاده -__- گیر کرده وسط گواهینامه ای که نمی تونم بگیرم! و هر بار شکست و قبول نشدن توی آزمون و حرف های بقیه و ....! برای مدت زیااادی واقعا گوش هام رو تونستم روی حرف های بقیه بسته نگه دارم! ولی بعضی وقت ها می بینم که کنترل از دستم خارج شده و داره حرف های بقیه اذیتم می کنه! به افسردگی می کشوندم! تحقیرهاشون و خندیدن هاشون و سوال ها و پیگیری هاشون! بعد دوباره برای دو سه روز تحت تاثیر قرار گرفتن، باز خودم رو جمع و جور می کنم و باز دوباره گوش ها و چشم هامو روی حرف ها می بندم! و تا مدتی می تونم کنترل کنم چیزی نشنوم و نبینم و به دل نگیرم! ولی یهو روزهایی که از همه جا خسته ای، روزهایی که گاردهای محافظتی ات رو انداختی، روزهایی که ذهنت درگیر هزار و یک چیزه، روزهایی که غم رفتن سلیمون یهو برمی گرده و زیاد میشه! اون حرف ها و ری اکشن ها روم تاثیر می ذارن! دلم رو می شکنن! افسردگی و بی حوصلگیم رو دو برابر می کنن! جمع و جور کردن خودم و دوباره روی روال عادی برگشتن رو سخت تر می کنن! 

بعد توی این موقعیت از همیشه متنفرم ترم که به کسی بگم دلیل ناراحتیم چیه! چون جواب بقیه رو می دونم! می دونم می خوان بهم بگن؛ "عیبی نداره، بذار هر کسی هر چیزی دلش می خواد بگه، بذار اینقدر بگن تا خسته بشن!" خودم می دونم همه ی این ها رو! من استاد طعنه و کنایه و سرکوفت از این گوش شنیدن و از اون گوش بیرون کردنم! ولی این روزها نمی تونم! این روزها توی این هم دارم شکست می خورم! می ترسم به اون جایی برسم که ولش کنم! که باعث بشن بی خیال بشم! اینکه تاییدی بشم روی حرف هاشون که میگن زن جماعت رو چه به رانندگی...

Pep Talk: a short speech that is given to encourage someone to work harder, to feel more confident and enthusiastic, etc. 

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۸/۱۲/۰۶
حدیث

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی